تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

خوشگل شدم

1392/3/6 20:51
نویسنده : مامان جون
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

يه روز مشغول كار بودم و هيچ سر و صدايي و نه خبري از امير علي بود رفتم اتاق ببينم كجاست گفت نيا من حاضر ميشم الان ميام چند دقيقه  بعد با اين قيافه اومد بيرون و جالب اينكه اصرار ميكرد مامان جون بگو چقدر خوشگل شدي .

 

عكس

و اين اغاز ماجرا بود كه هر روز كشوي كمدتو بريزي بيرون و مثلا حاضر بشي 

پسندها (1)

نظرات (56)

مامان قندعسل
7 خرداد 92 0:21
ای جان خیلی باحال بود
زری مامان مهدیار
8 خرداد 92 17:31
جیگرتو برم با این آماده شدنت
بابای محمد مهدی
8 خرداد 92 17:46
البته که خوشگل شدی عمو جون
نیکو موسوی
8 خرداد 92 19:28
مرسی مامان امیرعلی جون.من لینکتون کردم.
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
9 خرداد 92 14:44
سلام عزیزم خوبی امیر علی جون خوبه الهی قربونش برم من ببین چه باحال شده ای جونم اون عکس بالایی پست ثابت چقدر خوشگله الهی بگردم میبوسمتون
بهار مامانه برسام
10 خرداد 92 23:14
عزیز دلم ناز نازیه خوشمل شیرین گندمک خوردنی و خوش ممز تو همیشه خوشگلی فرق نداره چی بپوشی چون خودت هزارماشالله انقدر نازی که تویه هر لباسی مثل فرشته هایی هزارماشالله به این پسر ناز و زیبا
مامان محمدرضا
12 خرداد 92 1:22
هزار ماشالا واسه خودش مردی شده.بوسسسسسسس
مامان امیر حسین
13 خرداد 92 20:35
واااااای چه جیگری شدی توخوشگل مال یه لحظته
زهره مامان آریان
14 خرداد 92 0:00
خوب خوشکل شده دیگه.
مریم مامان ارمیا
14 خرداد 92 2:07
ای جوووووونم. اره خاله خیلی ام باحاله،مهم اینه که خودت حال کنی
زهرامامانه ایلیا جون
14 خرداد 92 17:55
عزیزم چرا اپ نمیکنی ما منتظریم هااااا
مامان محمد معین
14 خرداد 92 20:15
چه با حال ای جانم مامانی خصوصی داری گلم
فائزه مامان مهدیار
15 خرداد 92 2:41
سلام از طرف من به یه مسابقه دعوت شدی عزیزم اگه دوست داشتی یه سری بزن
reyhane
19 خرداد 92 2:17
چه بچه ی خوشملییییییییییییی الهییییییییییییییییییییییییییی
نانی
19 خرداد 92 9:38
سلام عزیزم. ممنون از نظرات قشنگتون. عزیزم من از کانال ترک میگیرم. فکر نمیکنم دوبله شده داشته باشه. البته مانی خیلی دوس داره و از صبح تا شب تماشا میکنه
مامان قندعسل
20 خرداد 92 0:06
عزیزم خصوصی داری
بهار مامانه برسام
20 خرداد 92 3:34
خانمی من قبلا فقط این کامنت رو از شما گرفته بودم
.برسام عزيزم رو ببوس


در صورتیکه الان به جز این دو تا کامن دیگه هم هست که پشت هم برام فرستادی و این آخریش بوده یعنی از سه تا کامنت شما من فقط همین کامنت رو گرفتم...... عجیبه.....



مامان کارن
21 خرداد 92 11:32
عزیزم چقدرم جیگرشدی خوب مامانش پسرم داره مستقل میشه عزیزم-راستی مرسی که ÷یشمون میاید
نیلوفر
21 خرداد 92 22:17
امیر علی جونی خیلی خوشگل شدی♥ ♥ چقدر هم خوشگل تیپ زدی ما که از این کارا بلد نیستیم یه ذره به ما یاد بده
زهره مامان آریان
22 خرداد 92 7:49
سلام خوبید؟امیرعلی جونم خوبه؟ زهراجون عس پست پابتت واقعا دوست داشتنی و نازه. از طرف من مجکم ببوسش.
هدیه
22 خرداد 92 12:21
الهییییییییییییییییییییی خاله قربونت بره چقدر نازی عزیز دلم دلم می خواست که که پیشم بودی و حسابی می خوردمت
زهره مامان آریان
23 خرداد 92 6:29
بیا وبلاگم تو مسابقه دعوتت کردم
بهار مامانه برسام
26 خرداد 92 15:02
سلام مهربونم کم پیدایی...نیستی...راستش نگرانت شدم البته امیدوارم هیچ اتفاقی نیفتاده باشه و هم خودت هم امیر علی جونم صحیح و سلامت باشید امیدوارم هرجا هستی سرت به خوشی ها و زیبایی ها گرم باشه دوستتدار همیشگی شما و امیر علی جون مامانه برسام و برسام جون
زهرا مامان ایلیا
27 خرداد 92 4:55
عزیزم بی صبرانه منتظر عکسهای جدید امیر علی جونم هستم
بهار مامانه برسام
28 خرداد 92 3:46
گلم خوبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟؟ انشالله که خوب باشی و هر جا هستی خوش باشی چند وقته ازت خبری نیست......اومدی نت منم از حال خودت و گل پسری با خبر کنی ممنون میشم من و برسام دلمون واسه شما و امیـر علی جون یه کوچولو شده امیدوارم هر جا هستی خودتون و خانوادتون در پناه خالق یکتا سلامت و شاد و خوش باشید
مامان ساجده
29 خرداد 92 12:57
نيستي ماماني ؟
بهار مامانه برسام
4 تیر 92 20:02
دوست جونم کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا نگرانتم........... امیدوارم...واقعا با تمام وجودم امیدوارم اتفاقی نیفتاده باشه و درگیر خوشی و سفر و اینجور چیزا باشی.......فقط همینو از خدا میخوام
مامان کارن
6 تیر 92 11:19
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 1:15
سلام دوست عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
زهره مامان آریان
9 تیر 92 7:10
هندوانه نوش جونت عزیزدلم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 8:11
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
خاله پارمیدا
9 تیر 92 22:49
پیش ما هم بیاین--
بهار مامانه برسام
10 تیر 92 3:00
سلام گلم خدا رو شکر نمیدونی چقدر خوشحالم گردی....... واقعا خدا رو شکر میکنم که درگیری هات به خیر و خوشی و سلامتی بوده...حالا دیگه خیالم راحتت شد عزیزم خیلی ممنون که از نگرانی درم آوردی خدا قبول کنه،خود شما هم رفته بودی؟ انشالله اگه نرفتی خدا قسمت شما هم بکنه و اگه رفتی انشالله اینبار سفر کربلا قسمتتون بشه هم شما و هم خانواده ی عزیز و محترمتون در اون مورد که پرسیدی اول اینکه ممنون که به فکرمی دوم اینکه هیچی.......("" معرفت دُر ِ گرانیست به هر کس ندهند،پَرِ طاووس گرانست به کرکس ندهند...."" بگذریم اصلا ارزش نداره وقت شما گلم رو بگیرم بابت اون مورد) چشم گلم عکسای برسامم میزارم به شرطی که شما هم از امیر علی جون عکس گذاشته باشی بدون شوخی بگم شما که جای خود ولی امیر علی جون رو یه جور خاصی دوستش دارم و واقعا دلم براش تنگ شده خیلی خیلی خوشحال شدم که همه چیز رو به راهه برات از خدا بهترین ها رو میخوام انشالله همیشه خودت و خانواده ی محترمتون به خصوص امیرعلی جان سالم و خوش و موفق باشید دوستتون دارم امیر علی جون خوشمل و شیرین زبون و خوشمزه رو از طرف من حسابی ببوس
بهار مامانه برسام
10 تیر 92 3:04
ای من قربون اون هندونه خوردنت بشم عزیز دل خاله تو برنده ی برنده ای شک نکن در ضمن امیر علی جونم من بهت قول میدم با تمام خط هایی که دارم بهت رای بدم و به اقوام هم کدت رو میدم که همینکه برای برسام میخوان رای بدن کد تو عزیز دلمم بفرستن امیر علی جون من و برسام خیلی خیلی دوست داریم و از صمیم دل امیدواریم برنده بشی خوشگل پسرِ ناز و بی نظیری مثل تو اگه برنده نشه که فایده نداره امیر علی جونم میببوسمت و امیدوارم نفر اول بشی
مامان امیر
13 تیر 92 18:17
آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟ آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟ آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟ آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!! آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!!
نرگس مامان باران قلنبه
14 تیر 92 20:25
واااااااای خیلی باحاله
زهره مامان آریان
20 تیر 92 2:50
کجاییییییییییی عزیزم؟؟؟؟ مثله خودم تنبل شدی ها
هدیه
20 تیر 92 13:03
کوله بارت بربند شاید این چند سحر فرصت آخر باشد که به مقصد برسیم بشناسیم خدا و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم می شود آسان رفت می شود کاری کرد که رضا باشد او ای سبکبال در این راه شگرف در دعای سحرت در مناجات خدایی شدنت هرگز از یاد مبر من جا مانده بسی محتاجم
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
29 تیر 92 14:24
سلام عزیز دلم خوبین عزیزم ببخشید مزاحم شدم دوقلوهای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردن اگه براتون زحمتی نیست کد 673 رو به شماره 20008080200 بفرستید ممنون میشم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
2 مرداد 92 3:15
سلااام دوستم.خوبید؟؟ امیرعلی عزززیزم حالش خوبه ی سوال دارم زود تند سریع لدفا جواب بدید چرااااااااااااااااااااااااا دیگه اپ نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟ منتظرمهاااااااااااااااااااااا.زودی بیا بگو امیرعلی جونم رو هم ببوسید
مامان قندعسل
7 مرداد 92 1:29
کجایی دوست جونم؟؟دلم تنگ شده.
نازنین
9 مرداد 92 17:36
سلام خاله جونی آپ کردم. خوشحال میشم بیاید و ببینید.
زهره مامان آریان
18 مرداد 92 0:28
نماز روزه هاتون قبول. عیدتون مبارک التماس دعا....
الناز سیندرلا
24 مرداد 92 10:41
عزیزززززززززم چرا نیستیییییییییییییییییییییییییی
نازنین
27 مرداد 92 22:19
زندگی به زیبایی همین مدادرنگی هاست! می تونی از شادترین رنگ ها شروع کنی . نگاهِ مهربونتُ صورتی کن. با رنگِ سبز؛ اندیشتو زیبا کن. به خاطراتِ قشنگت؛ رنگِ نارنجی بزن. با رنگِ آبی؛ آسمونِ دلتُ رنگ آمیزی کن. با رنگِ زرد؛ قلبِ مهربونتُ طلایی و درخشان کن. با رنگِ قرمز؛ حرارتِ بیشتری به مهر و دوستیمون بده. از طرف نیکو به دوست خوشگلش...
مریم مامان ارمیا
3 شهریور 92 1:46
مامانی کجایی؟؟؟
مامان قندعسل
4 شهریور 92 1:16
خصوصی عزیزم
بهار مامانه برسام
20 شهریور 92 13:47
__████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
بهار مامانه برسام
20 شهریور 92 13:51
سلام گلم خوبی؟ خانمی کم پیدایی؟ امیر علی جونم خوبه؟ دلم برای خودتون و امیر علی جونم یه ذره شده بود؟؟؟ واسه نی نی شکمو هم نبودین؟؟من با چند تا خط مختلف به گلمون رای دادم بگذریم که اصلا هیچ چیش عادلانه نبود خیلی خوشحالم کردی خانم گلم که بهمون سر زدی فکر کردم دیگه نت نمی یای دلم میگرفت هر وقت می یومدم و میدیدم آپ نکردی تو رو خدا از امیر علی جون عکسای جدید بزار از خودتم برام بنویس دوستتون دارم امیر علی خوشمل خاله رو بوس بوسیش کن قربونش برم من دلم براش یه ریزه شده
هدیه
21 شهریور 92 1:08
گـــــــــــــــــــــــــــلم برامـــــــــــــون آپ نمی کنی؟
علامه کوچولو
25 شهریور 92 19:32
با نام رضا به سینه ها گل بزنید وز اشک به بارگاه او پل بزنید فرمود که هر زمان گرفتار شدید بر دامان ما دست توسل بزنید ********************* سلام عیدتون مبارک:التماس دعا
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
28 شهریور 92 12:54
سلام عزیزم خوبی ومیر علی جون خوبه دلم براتون تنگ شده کجایین اخه منم چند وقتی نبودم دلم براتون تنگ شده
مامان قندعسل
1 مهر 92 1:11
کجایی عزیزم خیلی نگرانتم.
سمر.مامان پارسا.
5 مهر 92 14:21
خیلییییییی خوش تیپ شدی گلکم