تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

بدون عنوان

1392/7/7 1:05
نویسنده : مامان جون
669 بازدید
اشتراک گذاری

عکس

امروز که دارم مینویسم  عشق من سه سال و 4 ماه و بیست و هشت روزه اس. خیلی وقته ننوشتم شرمنده روی ماه پسرم هستم و همینطور دوستای گلم خیلی دلم برای همه عزیزام تنگ شده .ولی خوب بنا به دلایلی نتونستم بیام و بنویسم

 

 

این روزا پسرکم خیلی شیطون شدی و سوالات تو بی حدو حساب شده برای همه حرفها یه چرا داری .هر کاری میگم انجام بدی میگی چرا مثلا امیرعلی وسایلتو جمع کن میگی اخه چرا ؟و هزار تا از این چراها میگی .

 

 

یه تکیه کلام که پیداکردی اول هر حرفت میگی بگو مثلا میگی مامان بگو لباس میگم لباس میگی لباسم رو عوض کن .چند روز دائم میگفتی بگو که کلافه ام کرده بودی وبهت گفتم امیر علی بگو بگو نداریم دیگه  .  

 

 

 

         

یه کلمه که خیلی شیرین تلفظ میکنی همبرگرد که میگی همگربر و همه خانواده عاشق این تلفظ تو هستن و دائم میکن امیر علی بگو همبرگر و توام وقتی کلافه میشی میگی دیگه بگو بگو نداریم .

   

کتاب رنگ امیزی برات خریدم عکس شرک و خر شرک هست که شرک خره رو بغل کرده میخوای لباس شرک رو رنگ کنی میگی مامان شرک چرا خره رو بغل کرده نمیزاره من لباسشو رنگ امیزی کنم .

 

  عاشق فیلم پاتیخت و دودکش هستی 

   

کارتون فوتبالست ها نگاه میکردی پرسیدی مامان جون چرا دهانشون تکون نمیخوره ولی حرف میزنن ؟؟

 

چند ماه پیش رفتیم مهمونی خونه یکی از اشنایان اونجا بغل خونهشون گاو داری داشتن و تو رفتی و گاوا رو دیدی موقع برگشتن گفتی مامان گاو مامان داره اره پسرم بابا داره اره پسرم. مامان جون گاو حاج آقا هم داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

   

با عمه جون تلفنی حرف زدی میگی مامان خیلی با حال بود.

 

 

 

نیوشا به من میگفت خاله و چون حسودی تو گل کرد بود میگی مامان جون خاله من باش خاله نیوشا نباش .مامانم باش.

   

 

یه روز با بابا تلفنی حرف زدم و قطع کردم و توام گریه چرا ندادی من حرف بزنم و بگم نوکرتم بابا جون 

 

   

ازمن سوال میکنی مامان توام با منو بابا میای استخر میگم منو میبری ؟میگی خانمها رو نمیذارن که 

 

 

از عروسی خوشت نمیاد خصوصا اصلا دوست نداری بیای قسمت زنونه . چند روز پیش بهت گفتم مامان میخوای بریم عروسی میگی من میام ولی میرم قسمت آقایونه 

 

   

لباس...........................وداس

مهمونی.....................میمونی

نوشتم.........................ونشتم

بن بست........................گن بست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)