تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

اولين هاي .........امير علي قند عسل

1392/1/27 18:57
نویسنده : مامان جون
1,088 بازدید
اشتراک گذاری

 تصوير امير علي

اولين دندون :

 پسركم  اولين دندونشو  در اواخر 5ماهگي بودكه در آورد. خيلي زود دندون درآورد عزيزم,هل بوده غذا بخوره تا چاق بشه چله بشه مامان وبابا اونو بخورن .  

 

 

 

اولين قدم :

 گل من اولين قدماهاشو    11ماهگي بودكه برداشت.پسرك من زياد چهار دست و پا  راه نرفت ويه دفعه راه افتاد. خدايا همين طوري كه باعث شدي  قدم برداره و راه بره كمك كن تا وقتي بزرگ شد قدمهاي بزرگ تري ومحكم تري براي خودش وخانواده اش و جامعه اش برداره .

 

اولين حرف:

اين دعوا هميشه بين پدر ومادر ها هست كه دوست دارن كه ني ني كوچولو ها شون اسم اونارو  اول صداكنه .ولي امير علي  شيرين زبون   من و بابايي   اولين كلمه اي رو كه گفت: اغر بوديعني(اصغرپسر دايي بابايي)وهمزمان آقا واينا  رو ياد گرفت .

  

اولين سفر به مشهد:

من و پسرم با مامان بزرگ وبابا بزرگ وخاله ها  همگي رفتيم مشهد اونجا امير علي مريض شد ولي خيلي خوش گذشت امير علي خيلي دوست داشت بريم حرم وبزارمش زمين خودش چهار دست و پاه بره وبه آينه ها ولوستر ها نگاه كنه. قربونش برم اونم مي دونه حرم امام رضا چه قدر باصفا وقشنگه .

 

 

 

اولين غذا :شكلك

از اواخر 6 ماهگي شروع به خوردن غذاهاي كمكي كرد امير من فرني دوست نداشت و حرير بادام و خواركيهاي شيرين   وعاشق سوپ وخوراك كدو وهويج و سيب زميني و چوب شوربود  .

 

اولين محرم : 

عشق من در اولين محرم لباس علي اصغر(ع) رو به تن كرد چون نذر كرده بوديم اولين محرم لباس علي اصغر (ع)تنش كنيم . 

 

 

 

اولين تولد :شكلك

خيلي دوست داشتم عكس هاوفيلماي اولين تولدم باشه. اما ماماني مگه تقصير بابايي بوده وبابايي ميگه تقصير ماماني بوده (پاك شده)  .مامان وبابا اشكال نداره اتفاقه ديگه .   فداي سرتون. مهم اينكه محبت من توي قلب شما جا داره اين عكس هم يه  هفته قبل از تولدم گرفته شده .  

     

 يه كيك خيلي خوش طعم  با يكي شمع روشن

 يكي به نيت تو يكي از طرف من 

الهي كه هزار سال همين جشنو بگيريم 

به خاطر وجودت    به افتخار بودن

بعدا نوشت: بهمن ماه 91 عكسهاي تولد يكسالگي رو بابا پيدا كرد به طور اتفاقي تو كامپيوتر ارزو بود و ما خيلي خوشحال شديم  

 

تولد

تولد

تولد

 

 

اولين ژست ها :

تورو خدا ببينيد پسرم چقدر خوشگل بوده و خوش عكس و خوش تيپ.اينارو 6ماه بوده گرفتيم چون داشت دندون در مي اورد   گفتيم لپاش آب مي شه وهمين طور هم شد.

  

                                                               

 

 

 

اولين عيد 

اين اولين بهاره شكوفه گيلاس منه, اين بهار براي ما خيلي متفاوت بود ورنگارنگ چون شكوفه بهار ما امير علي بود.اينم لباس عيدشه وفقط مونده موهاشو شونه بزنه عزيزكم.

 

 

اولين غافلگيري در خواب ناز

 

 

 

گل 

 

اولين ني ني كه بعد از من متولد شده 

اين دختر نازنازي دختر خاله اكرمه .اسمش نيوشاست . نيوشا يه هفته از من كوچكتر ه . ولي از من شيطونتره. اين عكسها رو روز تولد امام زمان (ع)  با هم گرفتيم . تو اين روز جشن امام زمان خونه مامان بزرگ گرفته بوديم . خاله نسرين براي به دنيا اومدن من نذر كرده بود .

 

    عكس

 

اولين تجربه درد شديد                                                                        دو ماه كه بودم من بايد مسلمان ميشدم . اول كه رفتيم پيش آقاي دكتر منو گول زدن و ازم يه عكس انداختند ولي بعد .................چه دردي داشت . خيلي گريه كردم .و شب تا صبح نخوابيدم .

عكس

 

 گل

پسندها (1)

نظرات (1)

زينب
5 بهمن 91 7:50
وبلاگت قشنگ گوگولي مگولي