تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

دوست جونيام و ماماناي عزيز راهنمايي ميخوام

1392/2/6 14:07
نویسنده : مامان جون
819 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستاي گلم 

قبلا هم گفتم امير علي من خيلي احساساتيه و خيلي دل نازكه . نميدونم خوبه يا بده .من دوست ندارم اين قدر دل نازك باشه فكر ميكنم اينطوري ضربه پذير ميشه . شايدم من حساس شدم 

اينجا يكي و دو مورد ميگم شما ببنيد من حساسم يا واقعا خيلي دلنازكه و حساس و بعد راهنماييم كنيد و از نگراني منو در بياريد ممنونم دوستاي عزيز و مهربونم 

از چند ماهگي اهنگاي غمگين  ميخود گريه ميكرد .

مثلا يه روز فيلم ميم مثل مادر رو ميداد و امير علي از اول فيلم تا اخر فيلم مثل ابر بهار گريه ميگرد اونم چه گريه اي و ميگفت  مامان چرا بچه گريه كرد . چرا مامانش گريه كرد  چرا امپول شكست و.......... . و نميذاشت كانال عوض كنم و بالاخره اخرهاي فيلم يه جوري  فكرشو مشغول كردم .

 

اگه اذيتم كنه و من دعواش كنم هيچوقت نميگه مامان منو دعوا كرد ميگه مامانم رو اذيت كردم ناراحته. 

الانم اهنگ غمگين اصلا  نميذارم چون خودش ميزنه ميره .

 

حتي كارتون هم ميده اگه شخصيتها ناراحت بشن گريه ميكنه . 

سعي ميكنم فيلم و كارتون شخصيت طنز براش بگيرم ولي خيلي ميترسم نميدونم چي كار كنم. 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (19)

زهره مامان آریان
7 اردیبهشت 92 1:49
سعی کن زیاد دعواش نکنی چون حساسه و بیشتر ضربه می بینه.باید اعتماد به نفسش رو تقویت کنی. البته گفتن اینا اسون ولی در عمل واقعا سخته من خودم هر دفعه به خودم قول میدم که بیشتر با اریان مدارا کنم و دعواش نکنم اما ... قربون پسری دل نازکمون بشم
مهدیه
7 اردیبهشت 92 12:29
سلام خوشحال میشم از وبلاگمون بازدید کنین در صورت تمایل خاطره ی زایمان شما هم با نام و آدرس خودتون به آرشیومون اضافه میشه! هدف ما جمع آوری یک آرشیو از خاطرات زیبا ترین روز زندگی همه ی مادرانه! در صورت تمایل برامون کامنت بذارین!
علامه کوچولو
7 اردیبهشت 92 20:49
الاااااااااااااااااااهی محمدباقر هم همینطوره!!وقتی کاراشتباهی میکنه وقتی میبینه ناراحت شدم سریع لباشو میچینه و تظاهر به گریه میکنه که ناخوداگاه از خنده ریسه میرم....یا وقتی میبینه بچه ای گریه میکنه اینم سریع شروع به گریه میکنه و منم مجبورم اول طرف مقابلو ساکت کنم تا این ساکت شه..... *************** منم موندم چیکار کنم ؟
مامان قندعسل
8 اردیبهشت 92 15:27
نگران نباش عزیزم آرتین هم اینجوریه و با گریه دیگران ناراحت میشه و گریه میکنه ولی به نظر من خوبه که پسرها هم کمی احساساتی باشن.بزرگ که بشن کمتر میشه.ولی راجع به فیلم و موسیقی اصلا اجازه نده ببینه و حواسشو پرت کن.
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
8 اردیبهشت 92 15:56
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی. موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!! پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت. زن بودن کار مشکلی است مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی همانند یک مرد کار کنی شبیه یک دختر جوان به نظر برسی! و مثل یک خانم مسن فکر کنی! ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی... پیشاپیش روزت مبارک مامانی
منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 21:46
عززززززززززززززیزم چه جالب موش بخورتت که اینقدر دل نازکی.والا تو خونه ما من بیشتر گریه میکنم تا امیرسام.کلا خانواده خوشحالی هستیم ما واقعا نمیدونم قربونت برم دل نازک کوچولو.اما این که تو کارتون و فیلم برای شخصیتها گریه میکنه فکر کنم خوب نیست و روحیه اش خراب بشه مامانی.حتما با کسی مشورت کنید
مامان محمد معین
9 اردیبهشت 92 19:22
آخی عزیزم چقدر دل نازکی تو... محمد معین هم اینطوریه اگه گریه بچه ای رو ببینه میزنه زیر گریه یا بغض میکنه و میره تو خودش موقع فیلم دیدن هم تا حالا زیر گریه نزده ولی معلومه تحت تاثیر قرار میگیره بزرگتر که بشه درکش از مسایل بیشتر میشه
مامان محمد معین
9 اردیبهشت 92 19:23
افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است . پیشاپیش روزتان مبارک
علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 8:40
جبرئیل آمده بود .. علی و جمله ملائک بودند .. و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت .. و خدا داشت ترنم می‌کرد !! در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ... نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود! ******************** سلام بانو! عيدت و روزت مبارك
مریم مامان ارمیا
10 اردیبهشت 92 11:59
خوشبختی یعنی خدا آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد ،‌ و تو آنقدر خوشبختی که خدا تو را "مادر" آفرید ،‌ عزیزم پیشاپیش روزت مبارک .
مامان کارن
10 اردیبهشت 92 13:44
سلام عزیزم شرمندتونم واقعا سرم شلوغ بودچه توخونه چه محل کارم ببخشیدمرسی که بفکرمید عزیزم اینکه خیلی خوبه که اینقدرباهوش ومتوجه ست منتها اینطوربچه ها خیلی راحت میتونه تربیتشون بد از آب دربیاد چون مادرا ازترس اینکه مبادا کوچولوشون ناراحت بشن همش کوتاه میان وبچه ها سواستفاده میکنن بنظرمن هروقت این حالت براش پیش اومد بغلش کن وبگو من خیلی خوشحالم که پسرم اینقدر درکش بالاست وهمه چیزرو میفهمه ولی این فهمیدن نبایدباعث بشه توواسه هرچی غصه بخوری وناراحت بشی ببین بااینکه بچه ست ولی همه چیزرو درک میکنن به مرور خواهی دید که تغییررویه میده بااینکه من خودم طرفداراین اخلاقم که آدمها احساساتشونو نشون بدن ونریزن دلشون ازطرف من پسرخوشگلموبوس آبدارکن
مامان قندعسل
11 اردیبهشت 92 1:21
روزت مبارک مامان مهربون
مامان امیر حسین
11 اردیبهشت 92 1:25
الهییییمامانش اینکه بچه ها با ناراحتیه ما ناراحت بشن خب طبیعیه ولی نذار برنامه هایی رو که مال سنش نیست ببینه.من خودم اینجوری بودم.یادمه وقتی تو فیلم یه نفر میمرد من تا چند رو مثل مریضها بودم یواشکی به یاد اون گریه میکردمخیلی هم تاثیر بدی روم میذاشت تا فراموشم بشه.امیرعلی هم یه کم حساسه و تو باید بیشتر حواست بهش باشه
منا مامان امیرسام
11 اردیبهشت 92 2:08
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روزت مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 اردیبهشت 92 14:27
تولدت مبارکhttp://farhangdep.com/files/uploads/20111004033549.gif اینم هدیه مجازی ما برای امیر علی خوشگل
مامان سونیا
12 اردیبهشت 92 17:01
'``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_} تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
منا مامان امیرسام
15 اردیبهشت 92 2:20
مامان ساجده
15 اردیبهشت 92 23:40
عزيزم حالا خيلي حساس نشو ممكنه بزرگتر بشه بهتر بشه ولي مشخصه خيلي دل نازكه بيشتر بايد محيط خونه رو براش شاد كني تا بهتر بشه
مامان زهرا
22 اردیبهشت 92 5:07
سلام شیرن گندمک بازم امدم به دیدنت تو هم بیا پیشم قربونت بلم