تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

صحبت خداوند و كودك

1391/7/8 19:37
نویسنده : مامان جون
304 بازدید
اشتراک گذاری

 


كودكي كه آماده تولد بود نزد خدا رفت وپرسيد:ميگويند فردا شما مرا به زمين ميفرستيد .اما من به اين كوچكي و بدون هيچ كمكي چگونه براي زندگي به انجا بروم ؟خداوند پاسخ داداز ميان زيادي از فرشتگان  يكي را براي تو در نظر گرفته ام او از تو نگهداري خواهد كرد  باز كودك گفت: اين جا در بهشت من هيچ كاري جز  خنديدن و آواز خواندن ندارم و اينها براي شادي من كافي هستند و خداوند لبخند زد . گفت فرشته تو برايت آواز خواهد خواند و هر روز به تو لبخند خواهد زد تو عشق او را احساس خواهي كرد و شاد خواهي بود .كودك ادامه داد :من چطور بفهمم مردم چه ميگويند وقتي زبان انها را نمي دانم .خداوند او را نوازش كرد و گفت فرسته تو زيباترين و شيرين ترين واژه هايي را كه ممكن است بشنوي در گوش تو زمزمه خواهد كرد و با دقت و صبوري به تو ياد خواهد دادكه چگونه صحبت كني . 

 

 

كودك با ناراحتي گفت :وقتي مي خوام با تو صحبت كنم .چه كنم ؟خداوند فرمود :فرشته ات دستهايت را كنار هم قرار ميدهدو به تو ياد خواهد داد كه چگونه دعا كني .كودك گفت :اما من چگونه از خودم محافظت كنم ؟خداوند پاسخ داد :فرشته ات از تو محافظت خواهد كرد حتي اگر به قيمت جانش تمام شود. 

 

 

در آن هنگام بهشت آرام بود اما صدايي از زمين شنيده شد.كودك مي دانست كه بايد به زودي سفرش را آغاز كند. او به آرامي يك سوال ديگر از خداوند پرسيد :خدايا اگر من بايد همين حالا بروم لطفا نام فرشته ام را به من بگو:خدا شانه او را نوازش كرد و پاسخ داد.نام فرشته ات مهم نيست به راحتي مي تواني او را ((مادر))صدا كني .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            عكس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)