تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

تخيل بالاي هنرمند باهوش من

1391/8/6 13:07
نویسنده : مامان جون
360 بازدید
اشتراک گذاری

شكلك 

امير علي من  به نقاشي علاقه داره ودوست داره براش نقاشي بكشم . بعضي وقتها شايد باورتون نشه مثلا ميگه شرك بكش يا آقا گرگه يا اره ماهي و............ خوب منم نقاشيم زبد نيست و ميتونم براش بكشم و حوصله شم دارم براش ميكشم .ولي واييييييييييييييي وقتي كه گير ميدهکلافه شرك ميكشم ميگه بازم شرك بكش  و ده تا ميكشم ميگه بازم بكش .ولي براش ميكشم . خودمم دوست دارم و اينم بگم بعضي  وقتا كلافه ميشم از تكراري كشيدن .کلافه

البته الان يه كم راحت شدم چون خودش داره نقاشي ميكشه بذاريد براتون تعريف كنم ببينيد تخيلش چقدر بالاست عزيز من

اول ميگه دفتر بيار.  ميارمم براش  .  بعد مداد رنگي و مداد تراش ميخواد.مداد رنگي تراش ميكنه . بعد ميكشه چشم چشم و يه دايره بزرگ و مياد به من ميگه براش دندون بكش و من وقتي براش ميكشم و انگشتشو ميزاره  روي دندونا ي آدمه وميگه مامان گاز ميگيره  بزار خطي خطي كنم  دندونش بشكنه  .منو گازنبگيره(نگيره).

متفکرتخيل آب نبات چوبي منو  ديديد

aks 

 

 عكس

 

 

 

ميخوام نظر شما رو هم بدونم مامان جونياي عزيزم  اگه نظر بديد ممنون ميشم                  

 

 

  گل  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)