تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

اگر كودكان درباره خدا بپرسند چه جواب ميدهيد؟

1391/7/8 19:31
نویسنده : مامان جون
300 بازدید
اشتراک گذاری

چراااااا من نميتوانم خدارا ببينم ؟؟؟؟؟

 

يك فرد پسرش را نزد امام صادق برد وپرسيد:اين بچه من را كلافه كرده همش از من ميپرسه خدا را به من نشون بده من نتونستم جوابش را بدهم؟

امام فرمود:من به اوياد ميدهم   امام بدون اون كه بچه متوجه شود به يكي گفت:يه ليوان بردار وبا قندو شكر آب شيرين درست كن وبياور.وقتي آب را آوردندبه اون بچه دادن تا بخوره.وقتي خورد. از كودك پرسيد:چه مزه اي است كودك جواب داد شيرين است امام دوباره سوال كرد چرا شيرينه ؟كودك جواب داد: چون با آب شكر مخلوط شده است. امام لبخندي زد وگفت:شكر را نشان بده؟واون پسر جواب داد:چيزي پيدا نيست .امام فرمودپس از كجا متوجه ميشوي شيرين است؟ كودك باهوش جواب داد:از مزه اش      

امام فرمود:خدا در اين عالم وحضور دارد وتمام لذت هايي كه ازمشاهده    كوه ودشت وبيابان ها وديگر زيبايي هايي مي بري از حضور خالق خداوند است .اگرچه با چشم نميتوان اورا ديد بنابرين  همه اين نعمت ها ولذت ازجانب خداوند است همانطور كه شيريني ليوان وجود شكري است كه ديده نميشود .                                                                                        

                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گل                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
29 شهریور 91 16:00
ماشاالله پسر نازی داری خدا برات نگه داره.مرسی که بهم سر زدی منم خوشحال میشم بیشتر باهاتون آشنا بشم



سلام عزيزم خوشحالم كرديد . درخوات دوستي فرستادم اد كنيد با هم در ارتباط باشيم
پارسا
29 شهریور 91 23:58
سلام مامان جون امیر علی,وبلاگ جاالب و متفاوتی دارید,پسرم پارسا تقریبا هم سن وسال امیرعلی نازنازی هست,اگه دوست داشتید تو لینک دوستان هم باشند ,هم برای نظر دادن وهم استفاده از تجربیات تربیتی .
اسم وبلاگ پسرم,پارسا مهربونه بابامامان,هست.وبلاگ پارسا تازه راه اندازی شده وخیلی مونده تا کامل شدن.شب بخیر امیر علی جان.منتظرمااا


چشم . خوشحالم كرديد و لطف داريد حتما ميام بهتون سر ميزنم.
سارا
30 شهریور 91 15:39
عزیزم درخواستت رو قبول کردم ولی شنبه اینترنتم وصل میشه الان نمیتونیم بچتیم.


لطف كردي . چشم منتظرم