تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

تبريك عشقم به مامان وبابا

1391/7/8 19:32
نویسنده : مامان جون
429 بازدید
اشتراک گذاری

كيك  

 

بهترين  آهنگ زندگي من تپش قلب توست و قشنگترين روزم روز پيوند با تو

سالگرد ازدواجمان مبارك  

 

ميدونيد 9 شهريور 1380 چي شده ؟نگران نشيد  خيلي روز خوبيه !! چون اون روز مامان زهرا و بابا حميدم با هم ازدواج كردن. و امسال يازدهمين  سالگرد ازدواجشون بود سال قبلو من يادم نيست ولي امسال خيلي خوش گذشت و پر از فش فشه بود و دائم ميگفتم ماماني شمع روشن كن و بگو تولدت مبارك و من شمعها رو فوت كنم .ماماني يه كيك خوشگل و خوشمزه خريده بود  م ما با خانواده عمه جون رفيتم بيرون و يه چشن كوچولو گرفتيم تو سفره خونه بوديم و من با همراه هميشگيم گي دي گي دي (نيلوفر )دختر عمه جوني بازي كردم . و با يه خرگوش خوشمل آشنا شدم . با با جون و مامان جون خيلي دوستتون دارم اميدوارم سالهاي سال كنار هم و كنار من بمونيد.شكلك قلب

 

 

 

گل

به ياد هم بودن قشنگترين هديه اي است كه نيازي به با هم بودن نداره

 

 

عكس

 

 

گل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حسام
16 مهر 91 1:17
مباااااااااااااااااااااااارکه.
ایشالله 120 سالگی ازدواجتونو با بچه ها و نوه هاتون و بچه هاای امیر علی جشن بگیرید.


سلام ممنونم .حسام رو ببوسيد