تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

خواب ناز يه فرشته

1391/7/8 19:33
نویسنده : مامان جون
332 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير امير علي

شكلك  

اين عكس رو من خيلي خيلي دوست دارم .بچه ها وقتي خوابن مثل فرشته اند آرام و معصوم . بيدارنم مثل فرشته اند ولي فرشته شيطون . تو خواب يه جور ديگن  خيلي  نازو و خوشگلند. حالا اين عكسو ببينيد خودتون قضاوت كنيد . باورتون نميشه هر وقت اين عكسو نگاه ميكنم حس خيلي قشنگي دارم و سير نميشم  از ديدن اين عكس .               شكلك 

 

                       

گل 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مرمر
18 شهریور 91 20:22
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم
مامان آمیتیس
18 شهریور 91 20:30
سلام دوست عزیزم. آمیتیس تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده. میشه لطف کنید به این لینک برید و به دخترم رای بدین؟‏Lavashak.niniweblog.com/post36.php‏‏ شماره13 آمیتیس
خاله ی کوثر
19 شهریور 91 0:34
سلام کوثر طلا کاندید نی نی حجاب شده ممنون میشم اگه تا روز دوشنبه به لینک زیر برو به عکس شماره 8 یعنی به کوثر رای بده http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
باران قلنبه
20 شهریور 91 16:37
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
sahar
29 شهریور 91 16:13
امیر جونی خیلی ناز بودیا کوچوچو بودی