تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

داستان كاكل فري من

1391/7/15 15:35
نویسنده : مامان جون
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوب هستيد دوستاي نازم . داستان  ما از اين قراره كه :عشق من امير علي روزي كه متولد شد   كاكل نداشت تا  چه برسه به اينكه كاكل زري باشهشكل . يه پسر ك كم  مو بود و همش چند تا دونه مثل شويد مو داشت . و از قضا تقريبا 7 ماهه بود اون چند تا مو هم ريخت و اول موهاي بغل سرش ريخت و(به قول آقا جون  حاشيه موهاش ريخت ) و بعد موهاي وسط سرش ريخت و سرش برق ميزد از كچليشكل .  ولي يه اتفاق جالب افتاد.رفته رفته به كاكلش اضافه شد  ولي بازم كاكل زري نشد كه   شكل  يه كاكل فري تمام عيار شد  . موهاش به هيچ كدوم ما نرفته بود . ولي به عمه جون رفته بود . خيلي موهاش فر فر زير بود . و موقع شونه كردن لاي شونه گير ميكرد اذيت ميشد . مثل يه ململي كوچولو بود.

 

شكل 

حيف عكس فرفرك امير علي رو ندارم  تا ببنيد ولي اين عكسو كات كردم . اين عكس تو سن يك سال و جهار ماهگيش تو عروسي عمو ابراهيم انداختيم . جالبتر اين بود كه موهاي جلوي سرش كمي فر بود و موهاي پشت سرش  فرفري فرفري بود .

 

 

شكل 

قربون اون پاپيونت برم مامان جون ايشاالله لباس دامادي

عكس 

 شكل

 همه ميگفتن كوتاه كنيد داره اذيت ميشه ولي  از آرايشگاه خيلي ميترسيد. از دم ارايشگاه رد مي شديم گريه ميكرد .( چرا دروغ بگم منم خيلي دوست دارم موهاي امير بلند بشه ) به خاطر اون زياد اصرار به كوتاهي نميكردم و تا اينكه ديدم اذيتش ميكنه و چه مكافاتي داشتيم سر كوتاهي موهاي اين آ قا پسر  و چند بار خودم كوتاه كردم تا توي چشمش نره و اذيت نكنه .و بازم جالبش اينه كه چن بار كه كوتاه كرديم فر موهاش از بين رفت و الان كه در خدمت شماست موهاش حالت داره . من عاشق موهاي بلندم و دوست ندارم كوتاه باشه .

القصه از همه اصرار از من انكار شكلك تا اينكه امروز ديدم موهاش داره ميره تو چشمش و شونه ميزنم ميگه اخ درد مياد و يه كم هم وزوز شده بود . دلو زدم به دريا گفتم بريم موهاشو كوتاه كنيم . حالا بايد امير علي رو راضي ميكرديم  باز زبون بازي و حرف زدن اونم راضي شد بياد و قول جايزه گرفت و جايزه  هم طبق معمول سي دس كارتون بود. و قرار بود خودش انتخاب كنه و وقتي من و بابا جون بهش ميگفتيم چه سي دي ميخواي . ميگفت حرف نزنيد (منظورش اين بود كه خودم انتخاب ميكنم )   

 

 

 

 شكل

خلاصه ساعت شش وقت آرايشگاه داشتيم و ما فكر ميكرديم گريه كنه ولي خوب  بر خلاف انتظار خيلي اروم نشست بغل بابايي و گذاشت كوتاه كنن . راستي عمو ارايشگاه مهربون بود و ميدونست چطوري امير علي رو مشغول كنه . و اخر كار هم يه ممنون عمو جون گفت و يه بوس هم داد .و عمو گفت همين كه ساكت بودي تشكر كردي از ما . ولي خوب عكس قبل و بعد از اصلاح رو ببينيد  و تفاوت رو احساس كنيد .      

 شكل

 

قبل از اصلاح و در حال رفتن به ارايشگاه

 

 

عكس

 شكل

 

اينم نماي پشت سر


                  عكس

 شكل

 عكساي بعد از ا صلاح 

شكل

گل

  شكلعكس                  

شكل

عكس   شكل

حالا بماند كه سر گرفتن اين عكسا چقدر اذيت كرد و بد اخلاقي.

ولي خيلي ناز شده عشق من شكل

ايشالله ارايشگاه دامادي تمام زندگي من

                                       شكل                                               

 گل

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مانی
4 مهر 91 1:49
سلام خانمی قالب نو مبالکااااااااااااااا
ای جان چه ناز شده با مو کوتاه
خیلی خوشگل شده ای جان


ممنون خاله جونييييييييي
علامه كوچولو
4 مهر 91 9:38
سلام عزيزم ناز بودي خوشگلتر شدي
با اجازه لينكيدمت



ممنونم خاله جون . خواهش ميكنم