تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

اين روزا

1391/8/20 0:04
نویسنده : مامان جون
300 بازدید
اشتراک گذاری

 

شكل 

سلام دلم تنگ شده بود براي دوست جونيا و نوشتن و شرمنده از روي پسر گلم ولي خب اومدم بازم. چن روزه من و اميرعلي و بابا جون همه با هم سرماخورديمشكل .و من از همه مريض ترم.شكل

شكلكروز عيد قربان رفتيم خونه عزيز بابا و قرباني كشته بودند وامير علي من قربونش برم حسابي گوشت و جگر خورد . نوش جونت قربونت برم 

روز عيد غدير هم رفتيم جشن غدير(از طرف نظام مهندسي باباجون رو با خانواده دعوت كرده بودن) و ما هم رفتيم .بد نبود موسيقي سنتي و مسابقه و خاله صبا و.......ولي زيادبه امير علي  خوش نگذشت چون وسط جشن ميگفت بريم خونه خسته شدم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 1:29
عزززیزم انشاالله بهتر باشید.عیدتون هم که گدشت مبااارک
مامان علی مرتضی
26 آذر 91 0:45
آفرین ب امیر علی ک خودش انتخاب میکنه چ خوش سلیقه هم هست عزیزه خاله