تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 15 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

امير علي يه پا دكتر شده

1391/7/8 19:39
نویسنده : مامان جون
282 بازدید
اشتراک گذاری

شكلك دكتر
 

ني ني هاي ناز و خوشگل .من دكترها رو خيلي دوست دارم اونا خيلي مهربونن . انشا الله هيچوقت مريض نشيد و سلامت باشيد .بابا حميدم برام يه چراغ قوه خريده و من هر روز با اون گوشا و چشمها و دهن ماماني و بابايي رو معاينه ميكنم و اگه كسي بگه دل درد دارم ميگم عرق نعناع بخور يا جايي از بدنش زخمي باشه ميگم كرم بزن و اگه بابايي بگه سرم درد مياد ميگم قرص بخور .بچه ها من فقط ميگم ولي اصلا دست نميزنم چون ميدونم داروها براي ما خطرناكن .

شكل  

اينم  عكسمه با عينك بابا جوني .وقتي اينو ميزنم به ماماني ميگم بهم بگو آقاي دكتر امير علي 

 

 

عكس 

 

 

 

خيلي دوس دارم دكتر بشم ولي از يه طرفيم دو دل هستم .بابا حميد من مهندس برقه و ابزار زياد داره و هر وقت كار ميكنه ميرم پيشش و عاشق ابزار بابايي هستم بحاطر اون نميدونم دكتر بشم يا مهندس .تا ببينيم خواست خداي بزرگ چيه .                                                                    شكلك دكتر

 

 

 

 

 

   گل                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)