تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 11 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

هنرو ميبينيد

1391/7/8 19:26
نویسنده : مامان جون
319 بازدید
اشتراک گذاری

شكلامير علي من خيلي شخصيتاي كارتوني رو دوست داره و به خاطر همين من براش دو تا زير پايي فشن دوزي با عكس گيتي و شرك و پلنگ صورتي و........ بافتم  شكل. حالا بماند كه چقدر به خاطر امير علي طول كشيد  چون ميگفت   بده من بدوزم يا كلافه مشد تا ببافمعكس ولي بالاخره تمومش كردم  . حس ميكنم زياد خوب نشده ولي خوب يادگاري ميمونه .و امير علي دوستشون داره . و مياره و اسم اونارو تكرار ميكنه .                                                                                                    شكلك      شكل    شكل                                                عكس                                                                                                       

 

 

 

 

            شكل

         عكس

 

       گل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مانی
31 شهریور 91 16:37
سلام خانمی
ای جان به این پسری
وای اون مطلب بو میده خیلی با حال بود
ایشا... صد سال زنده باشه ببوسش گل پسرو


عزيزم خيلي لطف داري منم بهتون سر زدم
سارا
1 مهر 91 16:36
ماشاالله به این مامان هنرمند خیلی عالیه


لطف داري خاله جون . اگه من بزارم مامان من خيلييييييييييييي با استعداده


مهناز
9 مهر 91 13:36
خیلی هم قشنگه
به به
مامان هنر مند



ممنون عزيزم خيلي لطف داري
بهار
16 مهر 91 18:07
خانمی خیلی زیباست فوق العادن
بعدا اگه تونستی اموزشش رو بزاری ممنون میشم
معلومه کلی وقت گذاشتی و زحمت کشیدی خسته نباشی خیلی عالی کار کردی


مرسي ممنونم . فشن دوزيه . ولي خيلي اسونه .چشم بهتون ميگم تا اگه خواستيد بذاريد تو وب تون .