تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 11 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

هر چي بگم .... بازم كمه

1391/7/8 19:25
نویسنده : مامان جون
281 بازدید
اشتراک گذاری

شكلخدايا  ما هرچقدر شاكر باشيم كمههههههه.هزاران هزار بار شكريت خداي مهربون. درسته ما خيلي منتظر اين عشق بوديم و تو شيريني اونو 9 سال بعد به ما چشوندي  ولي يه جيگر دادي الان انقدر شيرينه كه حدو حساب نداره . هر چقدر مينويسم بازم كمه يه زبوني داره . به جرات ميتوانم بگم تمام 31 سال عمرم يك طرف و اين دو سال و نيم كه امير علي رو دارم يك طرف . خدايا تو مزه عشق واقعي رو بهمون نشون دادي . صد هزار مرتبه شكر ت .  

 

 

 شكل

 

 

عمو جوني  امير علي  به خونه جديدشون اسباب كشي كردن  و امروز من و بابايي و امير م رفتيم بيرون  براي چشم روشني خونه شون يه شكلات خوري  خوشگل گرفتيم .  تو ماشين من و بابايي صحبت ميگرديم  امير علي نگو گوشش پيش ماست اول گفت شكلات ميخوام   و جعبه كادو رو نشون دادشكل

منم گفتم ماماني اون شكلات نيست . براي اينكه متوجه بشه گفتم مامان اون ظرف شكلات خوريه براي عمو گرفتيم .بريم اونجا بديم به زن عمو جوني شكلات بريزيه توش و امير علي قبول كرد.  يه كم كه گذشت و بابايي گفت  اگه كاري نداريد ديگه بريم خونه . يه دفعه امير علي زد زير گريه شكلو گفت نه بريم خونه . بابايي گفت بريم خونه عزيز جون  .بازم گفت نه و چن جا بهش گفتم همه رو گفت نه . اخرش بهش گفتم ماماني  هيچ جا كه نريم . پسرم تو بگو كجا بريم :باورتون نميشه گفت بريم خونه زن عمو  هوشوشات(شكلات ) بريزه اينجا (اشاره به كادو )بخوريم . شكل

من كه دلم ضعف كرده بود از اين شيرين زبوني و نا قلا بودن پسركم همونجا چن تا بوس ابدار كردمش شكل                                    حالابگم از حال امير علي  اونم با يه تير دو نشون زده بود هم به مهمونيش ميرسيد و هم به هوشو شاتش(شكلاتش )   شكل

 

گل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علامه كوچولو
5 مهر 91 8:00
منم هوشو شات ميخام
قربون حرف زدنت برم من ماشاءالله

راستي ماماني يه سوال دارم وقتي مطلب جديد ميخام بنويسم و براش موضوع بذارم فقط دو تاگزينه بدون موضوع و علامه كوچولو به روايت تصوير مياد چيكار كنم موضوع جديد بدم


سلام مننون عزيزم . من جواب سوالتونو توي وبلاگ محمد باقر دادم .اميدورام تونسته باشم كمك كرده باشم
علامه كوچولو
5 مهر 91 10:24
سلام گلم مچكرم استفاده كردم نميدونم چرا از خاطرم رفته بود
فراوان سپاس@};

خواهش ميكنم عزيزم
مامان مانی
12 مهر 91 1:25
ای جان به این پسره فسقلی زرنگ[hr

سلام خاله كجابودي كم پيدا شدي ماني جوني نميزاره