تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

پاييز شده ماماني كلافه شده

1391/9/30 10:45
نویسنده : مامان جون
313 بازدید
اشتراک گذاری

 

پاييز

 

 

امان از اين بوي پاييزي و آسمان ابري كه آدم نه خودش ميداند دردش چيست و نه هيچ كس ديگر. فقط ميداند كه هر چه هوا سردتر ميشود دلش آغوش گرم ميخواد .

 

سلام . پاييز امده و تقربيا ده روز هم گذشته . تمام فصلها قشنگن ولي پاييزه حس و حال غم انگيزي داره . نه اينكه دوست نداشته باشم ولي اكثرا روز هاي پاييزه دلم  گرفته اس . و منم كه ترسو يه كم سرد ميشه  كمتر امير علي رو بيرون ميبرم و اكثرا خونه هستيم و اين تازه يه  شروع  براي ماست.

 . وايييي صبح تا شب فيلم كارتون . ديگه ديوونه ميشم شكلو جالب اينكه كارتونها دوره ايه . هفته به هفته عوض ميشه . و ما مجبوريم يك هفته  تمام فقط فقط فقط يه كارتون نگاه كنيم

شكل

پسرم نميدونم چرا تو خسته نميشي از اين همه تكرارشكل . مثلا يه كارتون شرك داشت آخر مجبورم كرد قايمش كردم . و اين قدر زرنگه وقتي ميگم گم شده ميگه مامان يه دونه ديگه از خاله بخريم (فروشنده سي دي فروشي) . الان هفته كارتون پو و دوستان هستش.

از يه طرف هوا دلگيره و از طرف ديگه تو اين هوا اين كارتونو بايد حداقل 4 بار ببيني. پس چقدر من   خوش بحالمه .شكلك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علامه کوچولو
10 مهر 91 19:21
قربون این بچه ناناز زرنگ برم من



ممنون . خاله جونييييييييييي . محمد باقر رو ببوسيد
زهره مامان آریان
12 مهر 91 1:44
اخی ادم واقعا از این همه تکرار خسته میشه.ما هم تمام روز داریم فقط تبلیغات shaun the ship رو می بینیم.درکتون می کنم.



سلام . مامان جوني آريان . مرسي بهمون سر زديد. اتفاقا ما مرحله بره ناقلا رو طي كرديم .باز من خودم بره ناقلا رو دوست دارم . واييييييي .اگه خواستيد چن تا كارتون بهتون معرفي كنم كه خودم خوشم مياد (اينطوري قابل تحملتر)
زهره مامان آریان
14 مهر 91 18:20
ما هم با افتخار لینکیدمتون.امیدوارم دوستای خوبی باشیم.




ممنونم . انشاالله عزيزم