تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

قصه گو

1391/7/16 0:54
نویسنده : مامان جون
320 بازدید
اشتراک گذاری

شكلكسلام  مثل اينكه قضيه جديه فكر نميكردم پاييز اينقدر روم تاثير بزاره و باروم نميشه اينقدر بي جنبه بوده باشم ولي خوب اين چند روز اصلا حس نوشتن نداشتمشكل و خبر خاصي هم نبود بازم مثل هميشه امير علي و سي دي و امير علي و كتاب . ولي يه چيز جديد ياد گرفته و اون كتاب خوندن و قصه گوييه .

 

شكل 

 روزي حدودا دو ساعتي امير علي كتاب قصه ميخونه اونم كتاب شنگول و منگول و شخصيت اصلي طبق معمول آقا گر گه اس . اگه بدو نيد چقدر شيرين ميخونه . اول كتاب باز ميكنهشكلك خودشو ميچسبونه به من تا مطمئن باشه من گوش ميدم و شروع ميكنه:         شكل

هدكي (يكي) بو د و هدكي آقا گرگه بود در ميزنه  ارد ميخره و دستاشو و پاهاشو رنگي ميكنه ميگه منم منم مادرتون و اينجا امير علي بلند ميشه و صحنه  باز شدن در خونه رو و حمله آقا گرگه رو بازي ميكنه و بعدش شكمشو ميبرن و اقا گرگه ميفته تو اب و خفه ميشه . عزيز من خيلي صحنه هارو ايستاده بازي  ميكنه . ولي اين جملاتو ده بار تكرار ميشه . بعدش  كتاب شنل قرمزي و مي مي ني رو ميخونه .    من عاشق كتاب خوندنتم پسرم . هر چقدرم بخوني من خسته نميشم و هي بوست ميكنم و ميگي بذار قصه بخونم.                                      قربونت بشم پسر قصه گوي من . عزيزم  اين روزا تو فقط دو تا گوش شنوا ميخواي تا قصه بگي .   

شكلك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان علی مرتضی
16 مهر 91 14:06
سلام عزیزم اومدم واست توضیح بدم که دیدم موفق شدی بگ گراند بزاری


سلام خيلي ممنونم .لطف كردي عزيزم
بهار
16 مهر 91 17:55
سلام گل نازم
دوست خوبم و خواهر مهربونم
خوشحالم خدا بهم یه خواهر داد اخه متاسفانه من تک دخترم و فقط یه داداش دارم
خیلی دوست داشتم یه خواهر داشتم و امروز از خدای مهربون ممنونم که بهم یه خواهر مهربون و دوست داشتنی داد
حال امیر علی ناز و باهوش چطوره امیدوارم زیر سایه ی شما عزیزم و همسرت و با دلسوزی و رسیدگی تو مادر خوب همیشه سلامت باشه و سرزنده و با قصه خوندن های شیرینش ازتون دلبری کنه
گلم من دیشب شما رو لینک کردم
خانم گل وب من کلیک راستش قفله و کپی متنشم قفل کردم
اگر احیانا عکس یا مطلبی رو میخواستی بهم بگو تا برات بازش کنم یا به ادرس ایمیلت بفرستم
دوستدار همیشگی شما خانم گل مهربون و شیرین عسلت
اگه جایی از متن غلط دارم یا جمله نویسیم اشتباهه ببخش اخه برسام بیدار شده و داره از سر و کولم بالا میره کار با کیبردم خیلی دوست ذاره مدام دستش رو میاره رو کیبرد و من مجبور میشم متن رو تصحیح کنم
با ارزوی بهترین ها برای تو که بهترینی


سلام . ممنون

مامان مانی
17 مهر 91 0:44
سلام خانمی
خاله فدای کتاب خوندنت جیگری
راستی نمیدونم چرا قطع شد و وصل نمیشه


ممنون خاله مرضيه جوني
بهار
18 مهر 91 3:21
سلام گلم
امیدوارم حالت خوب باشه و این روزا برات تکراری و کسل کننده نباشه....
هر چند با شیرین عسلی که شما داری و هزار ماشاالله از هر نظر یه ماهه بینظیره مگه میشه روزات تکراری و کسل کننده بشه
دلم برای تو خواهر عزیز و ناز پسر خوشگلت تنگ شده بود
خواستم یه سر کوچولو زده باشم و رویه پسر نازت رو ببینم و چند خط از دل نوشته هات و بخونم دیدم بی ادبیه سلامی عرض نکنم و حالی نپرسم
با ارزوی بهترین ها برای تو که بهترینی


ممنون بهار جون مثل هميشه لطف داشتي.دو روزه لپ تاپ مشكل داشت
نیلوفر
18 مهر 91 20:45
سلام زندایی مرسی پس شکلک ها قشنگه


ممنون نيلو جوني

sahar
22 مهر 91 18:47
ای جان عزیزم هنوز کتاب خوندتو ندیدم قربونت برم


كم پيدا شدي ديگه افتخار نميدي
فرشته
23 مهر 91 22:23
سلام عزیرم وای با این خندت چه دلبری میکنی به مامانی بگوبرات اسفنددودکنه خیلی جیگری .از شما هم متشکرم که افتخار دادید وپیشمون اومدید چشم شما هم همینطور[hr

ممنون عزيزم