تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

عشق من خيلي نازك دله و من نميدونم خوبه يا بده ؟

1391/7/21 2:32
نویسنده : مامان جون
409 بازدید
اشتراک گذاری


 شكل

فرشته من خيلي دل نازكه . خيلي احساساتيه . عشق من وقتي اذيت ميكنه و من دعواش ميكنم از اينكه دعواش كردم ناراحت نميشه از اينكه من ناراحت شدم گريه ميكنه و تا وقتي بهش لبخند نزنم اروم نميشه . اين بار وقتي مهمون داشتيم و پشت سر مهمونا گريه ميكرد بره و نذاشتم و ادامه داد و گفت منم با بابايي برم بيرون و من وقتي ميذاشتمش تو ماشين گفتم بچه بدي شدي . گريه اش بدتر شد و به حدي كه بابايش بهم گفت بهش بخند و اشتي كن و باي باي كن و بخند تا اروم بشه . وقتي بهش خنديم ديگه گريه نكرد ولي بيرون همش هق هق ميكرده و دلش پر بوده هنوز . و يا يه روز پسر عموش اونو ميزد و اميرم الهي فداش بشم رفته بود بهش ميگفت قهر نكنيا و اونو بوس ميكردبا گريه . و اگه بگم ماماني سر درد دارم تمام فكرو ذهنش پيش اينكه من يه جوري خوب بشم . و خيلي چيزاي ديگه هست .......از يه جهتي خوشحالم چون خيلي مهربونه و وقتي ميبينم مياد و بغلم ميكنه و بوسم ميكنه و من كيف ميكنم ولي از يه طرف ديگه نگرانم كه نكنه با اين دل نازكي زود ضربه بخوره و شكننده باشه  . چون روزگار هميشه مهربون نيست .          

 شكل        

خدايا شكرت به خاطر اين فرشته  مهربون كه به ما هديه كردي .         خدايا مراقب اين قلب مثل آينه پسرك مهربون من باش.                                      امير علي من ضربان قلب من فقط به خاطر تو ميزنه 

                                          شكل                                                                           دوستت دارم يه دنيا                                              شكل     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره مامان آریان جون
22 مهر 91 16:46
قربون پسر مهربونم بشم.اینروزا بچه ها همه دل نازک و احساساتی ان.فکر می کنم به خاطر توجه زیادیه که از اطرافیان می بینن طاقت کوچکترین ناراحتی رو ندارن.[hr
خاله ی مهربون
2 آبان 91 6:00
سلام عزیزم
عالی بود.قربون دل فرشته تون



ممنونم خاله جون مهربون