تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

ياد ايام

1391/7/30 0:44
نویسنده : مامان جون
331 بازدید
اشتراک گذاری

 پسرم  تمام دارو ندار زندگيم  تو اين پست ميخوام چن تا از عكساي بچگي خودمو با بابايي بذارم . چند روز پيش البوم نگاه ميكردم اين عكسا رو ديدم .وقتي نگاه ميكردم ديدم عمر چقدر زود ميگذره . بايد قدر لحظه لحظه عمر رو دونست . و نميشه به عقب برگشت . وقتي اينا رو ميبينم دوست دارم از لحظه لحظه زندگيت عكس بگيرم و برات نگه دارم تا وقتي بزرگ شدي ببيني و لذت ببري .من دوست داشتم اميرم تپلي بشه مثل بچگي خودم . ولي خوب تنش سلامت باشه . شكلك

عكس من                     

لاينر                                                                                                   عكس                شكل 

عكساي بابايي وو عمو(سمت راستي كه ايستاده بابا جونيه)                                                                                           عكس

 شكل                   عكس

 

 شكل

 امير علي جان

  عزيز دلم هميشه شاد و خندون بمون 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

علامه کوچولو
19 مهر 91 16:24
چه کار جالبی
فکر کنم امیر علی شبیه باباشونه نه؟


سلام خوبيد . اكثرا ميگن امير علي شبيه مامانيه
مونا مامان امیرسام
19 مهر 91 22:48
واقعا مامانی خیلی زود میگذره.اما کاش ما هم وبلاگ بچگی داشتیم نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام . واقعا همين طوره .
یک دوست
21 مهر 91 1:09
سلام با تشکر از وبلاگ زیبا و پر مهر شما اگر تو زندگی دنبال کارهای خلاقانه و شگفت انگیز هستید اگر ثبت یه خاطره زیبا و ماندگار تو زندگی خودتون و کودک دلبندتون براتون ارزش داره حتما یه سر به سایت ما بزنید www.shahrekhatere.com چیزهای زیبایی برای شما داریم که تا به حال توی ایران مشابه اونهارو ندیدین
sahar
22 مهر 91 18:43
سلام چه عکسای قشنگی از عکسای خودتون گذاشتید تو وبلاگ



مرسي سحر جوني
عسل
23 مهر 91 11:56
سلام.وقتی خودت نوجوون بودی چه خوشگل بودی.




مرسي عزيزم
فرشته
23 مهر 91 22:41
سلام واقعا وبلاگ زیبایی دارید خیلی باسلیقه اید خیلی وقت بود دنبال یه آهنگ خوب برایه وبلاگ پسرم میگشتم وآهنگ وبلاگ شمازیبابود.درضمن با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم شماهم اینکاروبکنید


ممنونم خيلي لطف داريد عزيزم .چشم