تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

قضيه وبلاگ و اميرعلي

1391/9/30 10:43
نویسنده : مامان جون
323 بازدید
اشتراک گذاری

 

 يادم رفته بود بگم چه طوري شد من اينجا يعني  دنياي ني ني وبلاگ رو پيدا كردم . چند وقتي بودكه سحر جون ميگفت كه براي امير علي وبلاگ درست كنم و من شونه خالي ميكردم نميگم همش تنبلي بود ولي بلاخره مشكلات و مشغله هاي زندگي هم تاثير داشت .  تا اينكه تيرماه 91 يه سري به ني ني وبلاگ زدم وديدم اينجا يه دنياي ديگه اس . خيلي فرق ميكنه با دنياي ما ادم بزرگا و مصمم شدم من هم براي اميرم يه وبلاگ بسازم و از اين بابت خيلي خيلي خوشحالم نه تنها براي امير علي . براي خودمم خوشحالم .چون وقتي ميام تو ني ني وبلاگ انگار از دنياي واقعي بريدم وبه دنياي فرشته ها اومدم . من خودم اينجا دوستاي خوبي پيدا كردم و همينطور اينجا نه تنها فرشته خودمو ميبينم . بلكه فرشته كوچولوهاي زيادي رو ميبينم و دلم ضعف ميره براي همشون .شكل

 

 شكلك 

من از صفر شروع كردم و يه بارم به خاطر ناشي گري وبلاگ رو كامل حذف كردم ولي باز م با عشقي متفاوت از دوباره نوشتم . الانم كه اينارو مينويسم يه كم پشيمونم كه چرا زودتر شروع نكردم (ولي ماهي رو هر وقت از اب بگيري تازه اس). امروز دو روز بود لپ تاپ مشكل داشت و نتونستم بيام باورتون نميشه انگار يه چيزي گم كرده بودم . ولي يه ساعت قبل رفتم و گرفتم و دارم براتون مينويسم . البته ناگفته نماند كه اميرعلي الان نميدونه كه من چي كار ميكنم ولي فقط اينو ميدونه كه من كد بارشي شكلات براي وبلاگ گذاشته بودم و امير علي به اونم رحم نمي كرد و وقتي ميديد ميگفت شكلات ميخورمشكل واييييييييييييي وقتي صفحه رو نگاه ميكردي چيزي جز اثر انگشت امير علي پيدا نميكردي بخاطر همين كد بارشي رو عوض كردم .

 

اينم شكار لحظه اي  

 

 

 

عكس

شكل   

 

 عكس

پسرم نميدونم اينارو كي ميخوني فقط اينو بدون كه اين هديه ناقابلي برات تا بتوني در اينده بخوني و ياد اوري خاطرات برات باشه .و منم اميدوارم كه بتونيم لحظات خوبي رو برات رقم بزنيم تا بتونم برات بنويسم و تو وقتي ميخوني خنده رو لبات بشينه عشق من                    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مونا مامان امیرسام
19 مهر 91 2:30
سلااام به دوست جدیدم.اول ایناا برای امیرعلی جووون
دوم خیلی بده که همه زحمت ادم پوچ شه بره هوا.اما خوب کردید دوباره نوشتید


خيلي ممنونم . شما هم روي گل امير سام رو ببوسيد
مونا مامان امیرسام
19 مهر 91 2:32
عزززززیزم که از رو مونیتور شکلات میخوری.امیرسام هم جوجوی تو تلویزیون رو کیش میکنه


سلام . خاله تلويزيون ما كه اصلا ديده نميشه .