تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

كمكي (كمك كردن)

1391/8/21 12:39
نویسنده : مامان جون
564 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز جمعه گفتم يه كم خونه رو تميزو به قول امير علي مرتبي كنم .امير علي هم گفت منم ميخوام كمكي (كمك )كنم . گفتم باشه كمك كن رفتي جارو برقي رو كشون كشون داري مياري ميگم بذار كمكت كنم اجازه ندادي و با چه مشقتي اوردي تا بكشي شكلك. يه 10 دقيقه اي جارو كشيدي بعد آب پاشو خاستي و تمام درو ديوارو اينه و شيشه و مبل و كلا خونه رو تا بخاري  خيس كردي .بعدش دستمال كشي كجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/بطري دلستر روشكل . پسر مهربونم من اگه بخوام تو كمك نكني به كي بگم و بالخره  ديگه كاري كرد كه عصباني شدم و دعوات كردم و گريه كرديشكل . و وقتي بابا جون ميگفت چي شده ميگي مامانو اذيت كردم منو دعوا كرد .بازم خيلي خوبه ميدوني اذيت كردي . ودر اخر هم يه كار كردي كارستون . توشمال   برات از كنار ساحل يه ظرف بزرگ صدف جمع كرده بود تابه جاي سنك با اونا بازي كني و بچيني . داشتي بازي ميكردي يهو ديدم تو يخچالي . چي ببينم خوبهشكل صدفا رو بردي ريختي تو جا ميو ه اي يخچال بغل ميوه ها . حالا بماند كه چرا ريختي اونجا و چه فكري كردي شكل.                                                                                           عكس

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

زهره مامان آریان
22 آبان 91 14:08
خسته نباشی پسری. ماشالله با ان همه کمک مامانی اصلا خسته نشدی ها اخه یکی نیست بگه ما کمک شما رو نخوایم باید کی رو ببینیم؟
علامه کوچولو
22 آبان 91 14:43
مامان امیر حسین
22 آبان 91 15:06
وااااای آخه نارنگی و سیب چه ربطی به صدف داره گل پسر؟مثلا کمک کردی دیگه!!
مامان ساجده
22 آبان 91 21:53
ای شیطون بلا این وروجک ها اگه کمک نکنند نمیشه تازه کلی هم برای آدم کار در میارن خدا حفظش کنه
مامان امیر
22 آبان 91 22:59
الهییییییییییییییی چه بانمکچه پسر خوبی به مامانش کمکی میکنه افرین گل پسر


عزيزم نتونستم برم تو وبت و ادرس ندادي
مونا مامان امیرسام
23 آبان 91 1:08
اای جان.خیلی خوبه که کمک به مامانی میدی امیرعلی کوچولو
مامان امیر
23 آبان 91 15:47
سلام اینم آدرس وبم منتظرتم
علامه کوچولو
25 آبان 91 15:07
تو شب و روزهای حزن انگیز محرم هرجا بودین التماس دعای ویژه
نیلوفر
25 آبان 91 19:27
فکر کنم تازه گی ها میشه صدف هم به اونوان میوه خورد ما از دونیا عقب موندیم
زهره مامان آریان
26 آبان 91 0:12
علامه کوچولو
28 آبان 91 15:16
قال الحسین (علیه السلام):اِنَّ النّاسَ عبیدُالدُّنیا وَالدّینُ لَعقٌ عَلی اَلسِنَتِهِم یَحوطونَه ما دَرَّت مَعایِشُهُم فَاِذا مُحِّصوا بِالبَلاءِ قَلَّ الدَّیَّانونِ مردم بندگان دنیا هستند و دین چون آب دهانیست که بر روی زبانهای آنان جاریست و تا جائیکه معیشت های آنان فراوان است متعهد و حافظ دین هستند اما زمانیکه به بلایا و مشکلات آزمایش شوند دینداران حقیقی به شماره اندک شوند
زهره مامان آریان
28 آبان 91 21:54
سلام عزیزم خوبی؟گل پسری خوبه؟کجایی؟ امیرعلی جونم رو ببوس
مامان محمدطاها
30 آبان 91 16:40
درود اخی که چقد این بچه ها نازن حتما سنگاشو گذاشته تو جامیوه ایی یخچال که خراب نشه پیش ما هم بیا بدرود
زهره مامان آریان
3 آذر 91 23:36
سلام گلم خوبی.همه چی رو به راهه؟امیدوارم مشکلاتت حل شده باشه.چه خبر؟؟
علی خوشتیپ
6 آذر 91 14:13
سلام خاله جون .من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 هست اگه دوست داشتین به من و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین ممنونم
مامان امیر
8 آذر 91 13:50
سلام امیر توی مسابقه نی نی و محرم شرکت کرده با کد 26 منتظر رای شما هستیم اینم ادرس مسابقهhttp://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php
مونا مامان امیرسام
13 آذر 91 7:03
کجایی دوستم.خبری ازتون نیست؟؟
مونا مامان امیرسام
24 آذر 91 1:55
سلاام دوست جان.کجایییییییییید؟چه خبرهاا.امیرعلی کوچولو خوبه؟
من خیلی اومدم اما خبری نبود.چرا؟؟؟
قالب جدید هم مباارک خیلی خوشگله


سلام . بازم هستم در خدمتتون .مرسي .
raha-themes
24 آذر 91 21:22
سلام عزیزم ‏ معذرت بخدا این روزا یکم سرم شلوغه امتحان دارم ولی به زودی درستش میکنم هانی بازم معذرت
زهره مامان آریان
26 آذر 91 23:57
شما که از من هم دیرتر آپ می کنی.کجایی؟پسرگلت رو ببوس
مونا مامان امیرسام
27 آذر 91 0:08
ممنون دوست جان سرزدید.این چه حرفیه.پس چرا اپ نمیکنی دلمون کلی تنگ شده
پریسا بهاریان
27 آذر 91 15:05
سلام دوست عزیزم.وبلاگ خیلی زیبا و خوبی داری.نوشته هاش واقعا قشنگن.لطفا به وبسایت ما هم سری بزنید آدرسwww.koochooloo.blogsky.com لطفا به دوستاتون هم اطلاع رسانی کنیداین هم ایدی مسنجر و ایمیل من برای ارتباط با من اگر خواستین parisa_koochooloo23@yahoo.com
مامان قندعسل
28 آذر 91 0:55
چقدر شیرینه کمک کردن بچه ها. آفرین به پسر تمیز و مرتب خاله.