تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

ترس كوچولوي اميرعلي من

1391/9/1 23:18
نویسنده : مامان جون
314 بازدید
اشتراک گذاری

عكس

شكلك 

اولين چيزي كه عشقم ازش ترسيد اين بودكه وقتي حدودا يكساله بود براش كتاب شنگول و منگول خريدم و براش خوندم خيلي دوست داشت و خود به خود از اون موقع هي ميگفت آقا گرگه (عشق من هيچوقت گرگه نميگه هميشه ميگه آقا گرگه خيلي مودبه پسرك من )و هر جا ميرفتيم يا صدايي ميشنيد ميگفت آفا گرگه .تا حدي كه چن وقت اون كتاب براش نخوندم . ولي الان ديگه ميدونه آقاگرگه مياد وشنگول و منگول ميخوره . الان از زنبور و سوسك و حشرات ميترسه . همسرم ميگه من باعثش شدم .درسته اونم من باعث شدم من خودم از سوسك و زنيورو مارمولك ميترسم .اولها پسرم ميخواست با مگس كش اونارو بكشه ولي الان حتي مگسم ميبينه ميگه زنبور و ميدوه مياد پيش من  . پيش چه ادم شجاعي ميادخنده .يه بارم هم شب بود و يك دفعه برق قطع شد و اولين بار تاريكي رو حس كرد و مارو نديد ميترسه و ميگه بابا بياد دسست (درست )كنه.

 شكلك

 

 

 

 

گل 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)