تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

مامانت نميشم

1391/10/3 20:19
نویسنده : مامان جون
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امير علي مامان  عشقم چند روز پيش وقتي حرفمون ميشد ميگفتي مامان جون ديگه داداشت نميشم ولي امروز بعد از كلي اذيت گفتي ديگه مامانت نميشم  .

تا ده ميشمردي ولي هميشه چهار جا ميافته  ميگم مامان چهار روكجا جا ميذاري ميگي زير ديوار.

 

قصه شنگول و منگول رو كه بلد بودي  قصه جك و لويباي سحر اميز و قصه كدوي قلقله زن و قصه شنل قرمزي ياد گرفتي . البته به زبون خودت . يه وقت ديگه برات مينويسم چطوري تعريف ميكني  .   عشقم شعر هم يادگرفته شعر خرگوش و يا آقا راننده كلاه قرمزي .

اين چند تا عكس كه خيلي وقته ميخوام بذارم تو وبلاگ ولي وقت نميشد بالاخره امروز بختشون باز شد 

 

عكس

 لاينر

 اين دو تا عكس رو نيلو فر گرفته  اونموقع بود كه ميگفت خيلي بد خوشگل شدم

 

عكس

عكس

 

لاينر 

اينم اميرعلي و نيوشا (دختر خاله اكرم ) نيوشا يك هفته از امير علي كوچولوتره 

عكس

لاينر 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ساجده
3 دی 91 16:01
مامان علی اصغر
3 دی 91 16:22
سلام ممنون که بهمون سر زدین امیر علی جونم خیلی ناز و معلومه شیرین زبونه
زهره مامان آریان
3 دی 91 22:45
جانم چقدر با روسری و ساعتش بامزه شده.چه ژستی هم گرفته.ماشالله آریان هم همیشه 4 رو نمیگه. امیرعلی جون منم پشت موتورت سوار می کنی یه دور بزنیم؟؟
علامه كوچولو
4 دی 91 9:12
وااااااااااااااااااااااااااي اين اگه دختر ميشد چي ميشد
چقدر اون شال قرمزه بهش مياد كلي حاج خانوم شده


مرسي خاله جون
مامان امیر حسین
4 دی 91 15:38
الهیییییچه پسرباهوشی.چقدر شعر و قصه بلته!!


ممنونم خاله جون
باران قلنبه
4 دی 91 16:55
خیلی بامزه ست گوگولیییییییییییی

مرسي خاله جون
مونا مامان امیرسام
6 دی 91 0:53
عززززززززیزم چگد بهت میاد. ماه بودی ماااهتر شدی. بوووووووووووووووووووس
زهره مامان آریان
6 دی 91 1:34
خاله جون یه قصه بگو برام من گوش بدم.باشه؟
مامان محمد معین
8 دی 91 18:49
چه پسر با مزه ای چه شیرین هم حرف میزنه
امیر مهدی و عمی
12 دی 91 17:09
سلام مامانی ماشاله به این گل پسرتون خدا حفظش کنه دوستون داریم به ما هم سر بزنید
مونا مامان امیرسام
14 دی 91 9:25
برای دوست گلم و پسر گلش
بهار
16 دی 91 17:48
سلام مهربونم
واقعا شرمندم کردی و دلم رو شاد کردی وقتی دیدم یکی هست که انقدر مهربون و خوبه که به یاد من هست
ناز گلم
خیلی دوستت دارم
امروز اینترنت وصل شد و اولین کسی که شرمنده ی لطف و خوبیش شدم شما بودی و خواستم سریع یه پیام بدم و بگم خیلی خیلی ماهی
دوستت دارم مهربونم
امیدوارم خانواده ی عزیز و محترمت خوب و سلامت باشن و همه در کنار هم خوش و شاد باشید
از طرف من پسر نازت رو ببوس و حتما براش اسفند دود کن هزار ماشاالله خیلی نانازیه
بیشتر از این مزاحم وقتت نمیشم
مواظب خودت و شیرین عسلت باش
دوستت دارم اجی جونی


مامان آرین
17 دی 91 15:10
سلام مامانی وامیرعلی جون .وای جیگر اگه تو دختر میشدی وای که چه جیگری میشدی البته الانم که پسری خوردنی هستی نانازی خدا حفظش کنه خیلی ماشالا نانازی وتودل برو هستش وای مخصوصا وقتی دختر میشه آخه جیگر این عشوه کرشمه تونگاهت از کجا اومده دیگه نانازی هزار تا بوس خوشمزه واسه امیرعلی جون خواستنی
الناز
30 دی 91 23:24
سلام واقعا نازو زیباهستن فرزندتون خدا حفظش کنه
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
3 بهمن 91 12:41
ای جون دلم چقدر ناز و شیرین زبون هستش میبوسمت عزیز دلم.