تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

مريضي

1391/10/19 1:00
نویسنده : مامان جون
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من چند روز مريض شده و تبش رفته بالا و دائم بيحاله دو شب تمام بدنش مثل كوره داغ بود و اونقدر اروم ميوفته كه دلم  كباب ميشه و وقتي دارو ميدم اروم ميخوره و يا حتي وقتي نصف شب پا شويه ميكنم چيزي نميگه . الهي قربونش برم .وقتي بردم دكتر وقتي رفتيم تو اتاق به اقاي دكتر سلام كرد و گفت خسته باشيد آقاي دكتر . و آقاي دكترم  اونقدر خوشش اومده بود كه گفت  من به تو موش چي بگم اخه . 

و اقاي دكتر بعد از معاينه گفت گلو پر از عفونت و حتي دهنشم زخمه . و بايد امپول بزنه . و چون اولين بار بود ميخواست امپول بزنه بعد از كلي زمينه سازي بهش گفتم  پسر من بزرگ شده و قوي شده و امپول ميزنه و گريه هم نميكنه چون دردش يه كوچولوه و اگه اروم باشي جايزه هم داره . ولي وقتي امپول زديم گريه كرد ولي خيلي زود اروم شد و با اقاي تزريقاتي گفت ممنون و فوري گفت بريم جايزه بخريم و جايزه اش يه  سگ اسباب بازي نازنازي بود كه پارس ميكنه و راه ميره و دمشو تكون ميده و اسمشم گذاشتيم پشمك و اميرعلي خيلي دوستش داره و به همه ميگه امپول زدم گريه نكردم جايزه گرفتم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان قندعسل
19 دی 91 1:21
انشاله زودتر خوب بشی خاله جون.آفرین به پسر مودب وشجاع
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 2:22
اااااااای جان.انشاالله هر چه زودتر خوب بشی امیرعلی جوونم. افرین به پسر باتربیت.خیلی نانازی موش کوچولو
نیلوفر
9 بهمن 91 20:07
واییییی چرا مریض شدی؟♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥