تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

شعرها و قصه ها

1391/10/19 11:57
نویسنده : مامان جون
406 بازدید
اشتراک گذاری

شكل 

اولين شعر

تاب تاب    خدا منو نندازي            اگه منو بندازي              بغل بابام بپرم    بغل مامانم بپرم(بندازي)

 

 

دومين شعر

خرگوش من چه نازه          گوشاش چقدر بلنده (درازه)           ميخوره برگ كاهو            ميدوه مثل اهو

 

شعر سوم

آقاي راننده    

چشاتو ببند (اينو نميدونم از كجا ياد گرفته و اضافه ميكنه به شعر )      

يالله بزن به دنده                   ميخوام برم تلويزيون                        بشم همكار مجري 

بگم و بخندم و شادي كنيم 

 

اما قصه جك و لويباي سحر آميز

 يكي بود يكي نبود بچه هاي نازنين غير از خداهيچكس نبود زير گنبدكبود  يه پسر بود اسمش دك (جك ) بود . يه روز مامانش گفت ببر گاو بشوش (بفروش ) غذا بخر . جك گاو برد يه مرد بهش گفت گاو بده به من من به تو يه لويباي سحر اميز ميدم . جك از لوبيا رفت بالا رسيد به يه خونه بزرگ . به خانم گنده گفت  به من غذا ميدي . مامان اقا غوله بهش گفت برو تو بخاري قايم شو . اقا غول اومد غذا خورد و خوابيد .جك يه كيسه پول برداشت و رفت پايين داد به مامانش و بعد كيسه تموم شد . ودوباره جك رفت بالا و چنگ اقا غوله رو برداشت ( عشق من نميدونه چنگ چيه و درك نميكنه چنگ داد بزنه )چون ميگه آقا موشه ميگه اهاي اقا غوله منو دارن مي دزدن .و اقا غوله بيدار ميشه و مياد دنبال جك . جك با تبر ميزنه لويبا ميشكنه اقاغوله ميافته ميميره . 

از فيلم شنگول و منگول هم اين يه تيكه رو ياد گرفته

خربيار و باقالي ببر 

 جك هم ياد گرفته 

ميگه  يه روز يه  گوجه فرنگي از خيابان رد ميشه ماشين از روش رد ميشه رب ميشه بعضي وقتم ميگه خورشت ميشه . قهقهه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علامه كوچولو
20 دی 91 10:00
چقدر اين پسر بامزه شده خداي من يه گاز محكم بگيرين باشه نامردي نكنيد ها
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 2:20
اای جان.شما چگد شیرین زبوونی. عااشق بغل مامانم بپرم شدم جکت هم خیلی بامزه بود کلی خندیدم
نیلوفر
9 بهمن 91 20:06
امیر علی جونی اون تاب تاب (عباسی) پس کجا رفت داستانت خیلی بامزه بود ببین من درست میگم: یه گوجه از خیابان رد میشه ماشین از روش رد میشه خورتشت میشه::