تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

شيطنت ....

1391/11/17 23:21
نویسنده : مامان جون
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرم . دو روزه واقعا اذيتم ميكني .ديروز رفتيم بيرون بحدي اذيت و شيطوني كردي كه غروب  منو به گريه انداختي . نميدونم شايد من عادت ندارم به اين حد از شيطوني . بيرون دستتو رو بهم نميدادي . گريه ميكردي و تو خيابون ميدويدي و خلاصه ............ غروب سر درد گرفته بودم از دستت . امروزم بهتر بودي ولي بازم غروب شيطوني كردي .

گفتم مامان اذيت نكن باهات قهر ميشم .

گفتي قهر شو من حرف تو رو گوش نميدم . مامانتم نميشم مامان بابا ميشم . توام مامان من نشو مامان بابا بشو .(اين وسط به نفع بابا شد الكي الكي صاحب دو تا مامان شد ).نیشخند

خلاصه بعد از كلي جرو بحث  كم اوردم . و اولش خودمو زدم به خواب تا تموم كني .ولي اومدي ول نكردي مامان نخواب  چشمتو باز كن   مامان بابا آب ميخواد    وفتي ديدي من بيدار نميشم . ايندفعه فرق ميكنه . دست به دامن بابا شدي  بابا بيا مامانو بيدار كن .بلند داد بزن زهرا بيدار بشه . و بعد از اينكه سعي كردي با دستت چشمو باز كني ديدي نميتوني و منم خيلي سعي كردم تكون نخوردم .بالاخره گفتي بابا بيا مامان مرده . بابا اومد بالاي سرم . بازم گفتي مامان بيدار نميشه . اخه حالا چيكار كنيم ببريمش زندان  بابا جون گفت  زندان چرا ؟ خب اخه مرده          . منم كه خنده ام گرفته بود ولي خودمو كنترل كردم . بيا بيا ديگه ببريمش  

يه دفعه گفتي  اخههههههههه سنگينه چيكار كنيم .

كه ديگه من خنده ام گرفت واقا فهميد الكي بوده . وگرنه خيلي دوست داشتم بدونم ديگه ميخواد با من چه كارهايي بكنه اين فسقلي .    

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان قندعسل
18 بهمن 91 0:49
واقعا بعضی وقتها خیلی آدمو عصبی میکنند ولی بازم شیرینیشون خیلییییییییییی بیشتره. عزیزم خیلی حرف زدنش باحاله.
مونا مامان امیرسام
18 بهمن 91 2:54
وای خدا خیلی بامزه بود.اما دوست جون اصلا به امیرعلی جون نمیاد شیطنت کنه. خیلی چهره اش معصومه.خدا حفظش کنه. بگو اخه فسقلی این حرفهارو از کجا یاد میگیری. امیرسام هم وقتی من خودم رو میزنم به خواب مژه ام رو میکشه.اگه ریمل داشته باشم که تو دستش پر مژه میشه
فرشته
18 بهمن 91 9:49
سلام خاله واقعا این مشکل همه مامانای این زمونه شده اینقدر که این بچه ها باهوشن ما کم آوردیم کارن یاد گرفته نصف شب میگه من صبحانه کره خامه میخوام: پسرخوشگل عزیزم علی خوبمومیبوسم عزیز دلم
بهار
23 بهمن 91 23:15
سلام خانمی خسته نباشی ممنون که لطف کردی و تولد برسام رو تبریک گفتی انشاالله تولد 120 سالگی امیر علی جون ناز گل و دردونه ی شیرین خاله خاله قربونت بره امیر علی تو چقدر خوش ممزی خانمی گل من چند روزی نبودم اینه که نشد زودتر بیام و ازت تشکر کنم اخه برسام دو روز بعد تولدش یه کم تب کرد و کم کم حالش بدتر هم شد بردمش دکتر گفت یه ویروس جدیده که خیلی همه گیر شده مواظب ناز گلاتون باشید برسام من که طفلکی خیلی اذیت شد ولی امروز خدا رو شکر خیلی بهتره خلاصه اینکه منو ببخش یه کم دیر دیر میام یا لطف شما رو گاهی به موقع جواب نمیدم دست تنهام دیگه...البته مامانم و داداشم خیلی خیلی کمک حالم هستن ولی مامان و داداش جای خود همسر جای خود واسه همین امیدوارم منو ببخشی دوستت دارم اجی جون مهربون شما و همسرتون رو و امیر علی ناز نازیه خودم رو به خدا میسپارم و امیدوارم همیشه سالم و خوش باشید در کنار هم
سمر.مامان پرفسور پارسا.
30 بهمن 91 1:42
عسیسسسسم من لینکت کردم با اجازه.... شما هم ما رو لینک کن دوست داشتی,,,,,,
مامان امیر
1 اسفند 91 11:07
ای جااااااااااااااااااان از دست شیطنتهای این وروجکها این فرشته ها تقصیری ندارن که ما اعصاب درست حسابی نداریم راستی به وب ما هم سر بزنین میبوسمتون
بهار-مامان برسام
5 اسفند 91 16:17
سلام اجی جون ممنونم از اینکه به منو برسام سر میزنی و باعث دلگرمی ما میشی خیلی برام جالبه که بعضی از کارای امیر علی جون و برسام تقریبا یه جوره انشاالله هر دوتاشون همیشه سلامت و موفق باشن و در تمام مراحل زندگیشون پیروز باشن امیر علی خوشگل خاله باز یه کمی مامان بابا گفته ولی برسام وروجک از اواخر 4 ماهگیش کم کم شروع کرد به تلفظ حرف د بعد هم که 5ماهش شد میگفت دای اصلا نگفت بابا یا مامان منم کلی ذوق کردم که داییش رو انقدر دوست داره ولی خوب یه کمی هم حسودیم شد که نگفته مامان گفت دایی وضعیت شما یه کم بهتر بوده حداقل امیر علی جون خاله باعث تحریک حس حسودیتون نشده امیدوارم عسلک خاله همیشه سلامت باشه و همیشه با دلبری و شیرین زبونیش براتون زندگی رو زیبا کنه و امیدوارم خداوند همیشه حامیه خانوادتون باشه و همیشه در کنار هم خوش و خوشبخت باشید و از نعمت با هم بودن نهایت استفاده و لذت رو ببری امیر علی خوشمل خاله عسل خاله منو برسام خیلی دوستتداریما خاله جونی مامانتم که اجیه گل خودمه که هم خیلی براش احترام قائلم هم دوستش دارم قدر مامانیه مهربونت رو بدون خاله جون مامانت خیلی خوبه
مامان ساجده
6 اسفند 91 23:00
مامانی نیستی دلمون براتون تنگ شده
مامان محمد معین
8 اسفند 91 12:12
انشالا که همیشه سالم وسلامت و خوش باشین دوستی با شما باعث افتخاره عزیزم امیر علی گل رو ببوسین
نازنین (مامان ثنا)
8 اسفند 91 15:32
عززززززززززززیزم الهی قربونت برم حالا چرا زندان؟؟ بووووووس برای امیر علی شیطونک
مامان امیر حسین
8 اسفند 91 17:38
واااای چه شیطون شده این پسرمامانش از طرف من بچلونشبماچشبخورش
بهار-مامان برسام
8 اسفند 91 18:25
سلام عزیز دلم دوست خوبم خواهر مهربونم ازت ممنونم که همیشه با لطف و مهربونیت به من یاد اوری میکنی که دنیا هنوزم قشنگی داره و هنوز ادم خوب تویه این دنیای بد پیدا میشه و چه خوشبخت و سعادتمندیم منو برسام که خوبی مثل شما با ما در ارتباطه ازت خیلی خیلی ممنونم و نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم که با تمام کارایی که میدونم کم هم نیست باز برای برسام وقت گذاشتی خدا و جدم پشت و پناه خودت و خاونادت باشن و انشاالله تن پسرت همیشه سالم و لبش خندون و دلش شاد و بختش سفید و بهترین ها روزیش باشه دورت بگردم هنوز که خوب نشده امروز هم بردم دکتر باز چیز خاصی نداد و گفت اگه تب داشت و بالا اورد باید ببرمش ازمایش یه ازمایشم نوشت که اگه تا چهار پنچ روز دیگه خوب نشه ببرمش البته با دعای خیر شما مهربونا میدونم پسرم خوب میشم فقط نمیدونم چرا میترسم...خودمم میدونم بی دلیله و نباید اینطوری باشم ... نمیدونم شاید چون باباش نیست ترسم بیشتر شده???!!! نمیدونم چم شده همش دلهره دارم شاید باورت نشه این دو سه روز مثل دو سه ماه برام گذشته.... سرت و درد نیارم مهربونم انشاالله پسر گلت امیر علی شیرین گندکت عسل خاله قربونش برم همیشه سلامت و شاد باشه صورت ماهش رو از طرف من ببوس با ارزوی بهترین ها برای شما بهتریت و مهربون ترین دوست و خواهر دنیا
علامه كوچولو
10 اسفند 91 7:26
سلاااااااااااااااااااام بابا كجايين؟چطورين؟ديگه طرفاي ما نمياين؟!!! ميگم يه خورده ديگه طاقت مياوردي ببينيم بعد زندان كجا قراره بري؟
زهره مامان آریان
12 اسفند 91 16:15
عزیززززززم مرده، زندان، سنگینه کلی خندیدم با حرفای این وروجک. مامانی اینقدر پسرمون ساکت بوده بد عادت شدی.حالا یکمی بذار شیطونی کنه تا بدونی ما چی می کشیم