تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

خوشگل شدي

1391/12/21 18:13
نویسنده : مامان جون
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ديروز  امير علي با بابا جون نوبت آرايشگاه داشتن چون اين چند روز اخير موهاي امير علي ميومد جلوي چشمش و مجبور بودم با كش ببندم تا نره تو چشمش . و اگه كسي از امير علي ميپرسيد چرا كش بستي  مگه دختر شدي ميگفت نه امير عليم گل پسري هستم ميخوام برم آرايشگاه و موهام كوتاه كنم و خوشگل بشم .

تو راه بابا جون گفت اول من موهامو كوتاه كنم يا امير علي امير علي گفت اول من كوتاه ميكنم . وقتي رسيديم  به آقاي ارايشگر سلام دادي و خسته نباشيد گفتي و رفتي نشستي براي كوتاهي و گفتي اپسري (اسپري )هم بزن به موهام .خلاصه عشق من انقدر اروم نشست تا موهاشو عمو كوتاه كرد ولي اخراش  ديگه حوصله اش داشت سر ميرفت  و مثلا ميگفت مماخم مو ميره دهنم مو ميره اذيت ميكنه . ولي عمو خيلي خوشش اومده بود خصوصا اخرش گفتي عمو خوشگل شدم تشكر . بعد نوبت بابا جون بود و بعد از كوتاه كردن موهاي بابا گفتي بابا جون چقدر خوشگل شدي مامان جون حالا نوبت توئه برو موهاتو كوتاه كن خوشگل بشي . عمو سرش پايين ميخنديد و من زودي از ارايشگاه اومدم بيرون .

 تو ارايشگاه و كوتاهي اروم بود و ما ازت راضي بوديم ولي بيرون خواستم يه عكس بگيرم ولي يه ربع سعي و تلاش نتيجه نداد و عوض اونجا رو  در اوردي . ولي عشقم از كوتاهي موهات راضي بودم خيلي بهت مياد و خيلي ناز شدي .

 

امروز صبح يعني 21 اسفند با امير علي بيرون بوديم كه صداي ساز شنيديم ازطرف شهرداري تو خيابان چند تا كاسكه با اسب بود  با عمو نوروز به  خاطر رسيدن بهار تو خيابانونا ميگشتن و ساز ميزدن و نويد بهار رو ميدادن . امير علي رو گرفتم بغلم تا ببينه كه يه دفعه عمو نوروز  اومد نزديك و با امير علي بازي و بوس كرد و يه هزار تومني عيدي داد به امير علي و امير علي هم همين طور نگاه ميكرد تو شوك بود چون تا حالا عمو نوروز نديده بود و بعد عكاس رو صدا زدند و از عمو نوروز و امير علي عكس گرفت . بعد كه رفتن امير علي گفت مامان اون آقا سياه بود و گفتم اون عمو نوروزه و گفت عمو نوروز جشن دوست داره .بازم خواستم عكس بگيرم كه گوشي اذيت كرد و نشد . و من اين روزا موفق نميشم عكس بگيرم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بهار مامانه برسام
22 اسفند 91 2:03
جونم عسل خاله امیر علی جون همیشه اقاست مامانیش. مامانی مهربونش حتما عکس امیر علی جون ما رو با مدل موهای جدید میزاری دیگه مرسی مامانیه خوب امیر علی جون عمو ارایشگره حق داشته از این پسمل شیرین زبون و خوشمل خوشش بیاد اخه کدوم نی نی نازی پیدا میشه هم خوشمل باشه هم شیرین زبون باشه هم مودب و حرف گوش کن باشه افرین به مامان امیر علی جون که یه همچین پسمل گلی رو به دنیا اورده و اینقدر خوب تربیتش کرده و بهش یاد داده یه اقای نمونه باشه خدا حفظش کنه امیر علی ناز پسری رو واسه شما و شما مامانیه مهربون و عزیز رو واسه پسریه ناز شما
منا مامان امیرسام
22 اسفند 91 2:05
مبارکت باشه امیرعلی جوون. قربونت برم که اروم میشینی و اذیت نمیکنی. خوب مامان ی بچه تعارف میکنه دیگه در ضمن ببخشید متوجه نشدم اومده بودید نی نی گپ
منا مامان امیرسام
22 اسفند 91 2:05
راستی مامانی پس عکسهاش کو
علامه كوچولو
23 اسفند 91 8:16
سلاااااااااااااااااام خوش بحالتون كه اينقدر راحت رفت ارايشگاه ما كه دم عيدي غصه شده برامون!حتي اجازه نميده به موهاش دست بزنيم خب ميرفتي مينشستي شوما هم خوشگل ميشدي چه صحنه ديدني بوده قضيه عمو نوروز كاش يه عكس هم به خودتون ميدادن منتظر عكسهاي قشنگ شما هستيم
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
26 اسفند 91 12:20
سلام عزیز دلم قربونت برو مبارکه عزیزم افرین امیر علی جون که انقدر پسر خوبی مامانت ازت راضی هست دوست دارم
علامه كوچولو
27 اسفند 91 8:54
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهرياري برقرار و بر دوام سال خرم، فال نيكو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقي، تخت عالي، بخت رام سال نو مبارك
زهره مامان آریان
1 فروردین 92 8:05
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . سال نو مبارک.
زهره مامان آریان
1 فروردین 92 8:07
خوب بچه نخواسته تنهاخوری کنه.دید باباش اصلاح کرد خودش اصلاح کرد نخواست دلت بشکنه
نرگس مامان باران
1 فروردین 92 11:11
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم
مامان ساجده
1 فروردین 92 17:46
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک