تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

ديگه چي بگم

1391/10/26 16:36
نویسنده : مامان جون
361 بازدید
اشتراک گذاری

عكس          

 

 

 

 

  قلب شيرين زبون و عمرو عشق و نفس مادر قلب

امير علي اسم بابا رو خيلي وقته ياد گرفته بود و خيلي وقتا اسم بابا رو صدا ميكرد ولي  تازه اسم منو ياد گرفته ميگه مامان زوا بالاي ز فتحه ميذاره و دو بخشي ميگه ز+ وا ماچ

اسم و فاميلت چيه ؟امير ممير مووايي (امير علي ملايي )

عشق من چون حساسيت پوستي داره و خيلي مواد غذايي و خواركي براش ضرر داره مثل موز و تخم مرغ و شكلات و كاكائو و خيلي چيزاي ديگه و خوردن اينا ممنوعه و سعي ميكنيم حدامكان براش نگيريم ولي خوب قربونش برم بچه اس ديگه دلش كوچولو ه و كم طاقت . عشق من برعكس عاشق تخم مرغ وموزه . بعضي وقتا هم اونقدر اصرار ميكنه كه دلم طاقت نمياره و مثلا براش يك موز ميخرم و براي اينكه ديگه اصرار نكنه  ميگم همين يه اونه رو بخور . دوتا نميشه خيلي ضرر داره مامان جون . ميگه چشم . ديروز رفته سر يخچال يه موز ديده به من ميگه مامان بيا يه موز هست بده به من دو تا ندي ضرر داره حساسيت ميشم .قهقهه

يا بعضي وقتا ميگه مامان برام خواركي بخور برام بيسكويت بخر يا اب معدني بخر يا تخم مرغ بخر (الهي بميرم براش چقدر سخته  خيلي دو ست داره )ناراحت

 

 

 موقع نهار سر سفره  از روي سالاد يه دونه گوجه برداشته و خورده و بعدش ميگه مامان برام ضرر داره ديگه نميخورم .سوال

چند وقت قبل  داشت شروع ميكرد به قند خوردي كه بهش گفتم مامان قند زياد بخوري دندونات خراب ميشه  بخاطر همون يه  مدت قند نميخورد هر چي ميگفتم مامان چايي رو با قند بخور ميگفت نه دندونام خراب ميشه  (پسرمن  ديگه خيليييييييييي حرف گوش كنه ).نیشخند

 

يه بارم دهنش افت زده بود گردو ميخورد دهنش خيلي سوخت و گريه كرد گفتم مامان جون گردو نخور دهنت افت زده ميسوزه گفت چشم و بعد از اون يه مدتم گردو نميخورد ميگفت دهنم افت ميزنه (بازم ديديد چقدر عشق من در حد افراطي حرف گوش كنه ).نیشخند

ولي جدا پسر من خيلي براي حساسيتش مراعات ميكنه و خيلي از چيزايي رو كه حساسيت بهشون داره رو ميدونه و خودش ميگه من كاكائو و تخم مرغ و بستني و دنت و موز و.... ضرر داره برام  و سعي ميكنه نخوره ولي خوب بچه اس ديگه . قلب

ديروز از دستش عصباني بودم  و ناراحت ميگم بيا ميوه بخور ميگه مامان چرا خودتو ناراحت ميكني اروم باش.ماچ

رفتيم مغازه  ميگه برام اسباب بازي بخر ميگم مامان براي بچه ها هميشه اسباب بازي نميخرن .اگه كار خوب كني يا بزرگ بشي مدرسه بري و درستو خوب بگيري يا يه كار خوب انجام بدي برات جايزه ميخرم . بعد از نهار ميگه مامان ديگه بزرگ شدم اسباب بازي بخر.

 

رفتيم تو مطب دكتر به يه خانم مسن ميگه شما خاله پيرزني خوشگل نيستي مامان من خوشگله  (اخه پسرم اين چه حرفيه ميزني تو ).قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

نیم وجبی
28 دی 91 0:45
سلام عزیزم خیلی خیلی از آشنایی باهاتون خوشحالم ممنون که به ما سر زدی پسرت خیلی دوست داشتنیو نازه خدا براتون نگهش داره
مامان امیر حسین
28 دی 91 1:33
وای چه پسر شیرین زبونیدیگه حسابی بزرگ شدی به مامان بگو واست اسباب بازی بخره
علامه کوچولو
28 دی 91 20:19
سلااااااااااااااام عزیزم ماهم به داشتن دوست خوبی چون شما مفتخریم
چقدر دلم میخاد این گل پسرو از نزدیک ببینم عاشق حرف زدن بچه هام مخصوصا تو این سن دارم لحظه شماری میکنم برای این مرحله محمدباقر
ماشاءالله خدا حفظش کنه راست میگه مامانی شما خودشو ناراحت نکن ارام باش


ممنونم دوست جوني .انشالله محمد باقرعزيز شيرين زبوني ميكنه و دل همه رو ميبره
مامان ساجده
29 دی 91 1:13
برای پسر شیرین زبونم
زری مامان مهدیار
29 دی 91 14:40
عزیز دلممممممممممم چه حرف گوش کنه پسر گلمون ایشالا که همیشه سلامت باشه
مونا مامان امیرسام
3 بهمن 91 3:09
عززززززززززیزم ماشاالله به این پسر کوچولوی حرف گوش کن. دست راستت رو سر پسر جونیه من خدا نگهت داره خوشگل خان
مونا مامان امیرسام
3 بهمن 91 3:10
امیدوارم هرچه زودتر حساسیتت خوب شه عززیزم.
راستی مامانی نمیشه کاری کرد؟
خدایی برای ما بزرگترها پرهیز کردن سخته چه برسه به بچه ها



مونا جون متاسفانه داروي حساسيت فقط پرهيز كردن . كرم و شربت داره ولي خوب مقطعيه .بايد تا هفت سالگي تحمل كنيم ببينيم چي ميشه .اميد به خدا
مونا مامان امیرسام
3 بهمن 91 3:11
دوست خوبم ممنون به ما سر میزنید. هوارتابرای دوست خوبم و پسر نانازش
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
3 بهمن 91 15:28
عزیزم بهت تلگراف زدم رمز رو
مامان محمد معین
4 بهمن 91 14:45
آخی طفلی راست میگین برا بچه خیلی سخته که خوراکی ها مورد علاقشو نتونه بخوره انشالا که زود خوب بشی وهرچی دوست داری با خیال راحت نوش جان کنی عزیزم
بهار
6 بهمن 91 17:01
سلام اجی جونم مرسی از لطفت منو برسام خیلی خیلی خوشبخت و خوش شانسیم که مهربونی مثل تو با ماست من یه اجی جون جونی دارم برسام هم یه خاله ی مهربون و عزیز داره مرسی که همیشه با خوبیت منو شرمنده میکنی قربون اجی جونم و شیرین گندمکش خودم برم
بهار
6 بهمن 91 17:07
امیرعلی جونم الهی قربونت برم من چقدر تو نی نازی چقدر خوشمل حلف میزنی دورت بگردم شیرین زبون اجی جونم بی زحمت واسه امیرعلی نازمون حتما اسفند دود کن
زهره مامان آریان
7 بهمن 91 2:13
الهی طفلی بچه ما نمیتونیم پرهیز کنیم چه برسه به این طفلی ها.
زهره مامان آریان
7 بهمن 91 2:14
چه حالی کردی پسرت گفت مامانم خوشکله نه؟؟؟ ماشالله خیلی فهمیده ست ها.
نگار(مامان سام)
7 بهمن 91 16:11
نازی خاله قربونت بشه ماشالله خیلی شیرین زبونی.چه قدر خوب تربیتش کردین که ماشالله اینقدر بچه ی حرف گوش کنی هستش.
هیراد و عمه لیلاش
7 بهمن 91 18:52
الهی خاله قربون اون فهم و شعور بشم از دست این الرژی ها
مامان ساجده
8 بهمن 91 0:52
برای امیر علی جونم
الهام مامان یاسی طلا
10 بهمن 91 4:19
ماشالله به این گل پسر شیرین زبون
زهره مامان آریان
11 بهمن 91 0:35
مونا مامان امیرسام
12 بهمن 91 1:53
برای دوست گلم و گ ل پسرش که همیشه به ماسر میزنید. دوستون دارم
مامان مانی
12 بهمن 91 12:48
سلام خانمی ای جانم قلبونش بشم چقد بزرگ شده پسری قربون شعر خوندنات بشم خاله جون بوس رو چشات
مونا مامان امیرسام
15 بهمن 91 2:29
دوست جاان چرا اپ نمیکنید.دلمون براتون تنگ شده کلی
مامان آرین
8 اسفند 91 0:59
سلام مامانی و امیرعلی خوشگل وخوش زبون .مامانی خیلی وقته که نتونستم به وبتون سربزنم ببخشید ولی باور کن همه پست ها رو کامل و با دقت خوندم و کلی واسه شعر وجک و قصه گل پسری خندیدم الهی همیشه شاد و سرحال باشید . قربون این پسر نانازیم بشم که عروسم بشه جیگر میشه