تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

حرف خودم

1391/12/14 0:17
نویسنده : مامان جون
308 بازدید
اشتراک گذاری

شكل

سلام  

 دوستاي  خوبم زهره جون مامان آريان گلم و مريم جون مامان دو قلوهاي ناز خاله حسين و حسام   من روبه مسابقه دعوت كرده بودن همين جا ازشون تشكر ميكنم .  من زياد در جريان اين مسابقه نيستم فقط ميدونم بايد دليل و هدف خودمون از ساختن وبلاگ بگيم و سه نفر از دوستان رو هم معرفي كنيم.

 

 

نميدونم  از كجا شروع كنم حدود 9 ماهه پيش سحر جون(دختر عمه جون امير علي ) خيلي اصرار ميكرد كه من براي امير علي وبلاگ بسازم و منم هي پشت گوش مينداختم تا اينكه يه روز گفتم حالا يه سري بزنم ببينم اصلا چه جاييه وقتي براي اولين بار ني ني ها و ماماناي گلشون رو ديدم خوشم اومد اولا اينكه ديدم چقدر ساده و زيبا مينويسن و دوما مگه ميشه جايي بچه ها باشن و حرف بچه ها و كار بچه ها باشه و زيبا نباشه . سوما اينجا ماماناي مهربون هستي كه عاشق بچه ها شون هستن و اين بچه ها كه مثل فرشته پاكن وجهه اشتراك مامانا براي دوستهاي پاك و بي آلايشه ..

همسر م ميگه من به اينترنت وابسته شدم چون همسرم فقط وب امير علي رو ديده و خيلي گذري چن تا نيني ديگه رو ديده و زياد اشنايي نداره نميدونه من به اينترنت وابسته نيستم من به اين فرشته ها دلبسته هستم و به دوستاي گلم و تا اين حد كه  جايي اينترنت باشه اگه وارد ني ني وبلاگ نشم انگار يه چيزي كم دارم و امير علي هم ياد گرفته مياد پشت لب تاپ و ميگم ميخوام برم ني ني وگاگ .

من خيلي خوشحالم كه مي تونم تمام خاطرات عشقم رو تو اينجا ثبت كنم و عضوي  از اين دنياي مجازي كه مخصوص فرشته اي زميني هست باشم  .

همين جا ميخوام از سحر جون تشكر كنم چون اگه اصرار اون نبود شايد منم اينجا نبودم .

 و ديگه اينكه  بايد از بين دوستاي عزيزم سه نفر رو دعوت كنم كاري سختيه چون تمام دوستاي من برام خيلي عزيزن 

 

 

 

 

مونا جون  مامان امير سام گلم

بهار جون مامان برسام گلم 

 مامان قند عسل آرتين گلم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منا مامان امیرسام
14 اسفند 91 1:36
سلاام دوست جون.راستش چند نفر دیگه هم دعوتم کرده بودند منم که تنبل دوستون دارم
مامان قندعسل
16 اسفند 91 0:29
ممنون از دعوتت دوست خوبم
بهار مامانه برسام
16 اسفند 91 1:33
الهی من قربونت بشم خواهر مهربون و عزیزم اینکه منو لایق دوستی خودت دیدی و به عنوان دوست خودت معرفی میکنی نمیدونی چقدر برام دلچسب و شیرینه شاید فکر کنی دارم از تعارفات معمول استفاده میکنم ولی نه به خدا من قلبا شما رو دوست دارم و بهتون ارادت دارم و جالبه که خیلی وقتا اصلا احساس نمیکنم حتی شما رو یک ثانیه هم از نزدیک ندیدم باورت نمیشه که انقدر با مامانم از شما گفتم که شما و ناز گلتون رو قشنگ میشناسه و مامانم هم به اندازه ی من در جریان تمام شیرین زبونیا و دلبری های عسلک نازتون امیر علی خوشممز هست خلاصه اینکه من شما و پسر عزیزت رو قلبا دوست دارم و ممنونم که شما منو دوست خودت میدونی و خیلی ممنونم که منو به این مسابقه دعوت کردی گل نازم با ارزوی بهترین ها برای تو که بهتر از هر بهترینی