تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

جشن و رقص

1391/12/13 23:45
نویسنده : مامان جون
248 بازدید
اشتراک گذاری

تا حالا هر وقت مراسم و يا جشني بود امير علي زياد فرق بين بيرون و عروسي نميگذاشت و مشغول بازي ميشد.ولي عشق من كم كم دقت ميكنه و ميدونه عروسي همراه با دست و رقصه . جمعه عروسي دعوت بوديم حاضر شديم و اماده رفتن بوديم كه من داشتم به امير علي تذكر ميدادم كه مامان بغل من بشين و مامانو اذيت نكن حتي اگه دينا و نيوشا اذيت كردن تو ارام باش تا مامان ناراحت نشه (به ناراحت شدن من خيلي حساسه ) . يه كم گذشت و فكر كرد و اومد پيشم و گفت مامان من عروسي بخصم (برقصم )گفتم برقص عزيز مامان

گفت      :   اخه من بغلت بشينم كه نميتونم برقصم بايد بلند بشم .

اينم راه فرار از نشستن و قانع كردن من .

وقتي هم رفتيم عروسي از موقع ورود رقصيد تا موقع شام و عزيزم اونقدر ذوق ميكرد و ميرقصيد كه همه خوششون اومده بود .

امشب موقع خواب ميگه مامان تشكر منو بردي جشن بازم ببر جشن من برقصم . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منا مامان امیرسام
14 اسفند 91 1:40
انشاالله همیشه به شادی باشی امیرعلی جووون. کاش من هم اونجا بودم و میدیدمت عززززیزم
منا مامان امیرسام
14 اسفند 91 1:41
به به چه گل پسر با ادبی. خدا نگهت داره . اینکه میگی مامان یشام بپز واقعا به مادرت کمک بزرگی میکنی
الناز
28 فروردین 92 21:13
ای جانم چه اقا پسر خوشکلو مودبی الهی فدات بشم که انقد مواظبی که مامانی ازت دلخور نشه و اذیتش نکنی عسیسممممممممم بوس خوشکل خاله