تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

يه روز معمولي با امير علي

1391/12/14 0:38
نویسنده : مامان جون
280 بازدید
اشتراک گذاری

امير علي مامان عمر مادر تمام زندگي مادر 

وقتي صبح از خواب بيدار ميشه در هر حالتي كه باشه تا چشماشو باز ميكنه ميگه سلام صبح بخير .نميدوني وقتي به سلام و صبح بخير عشقم بيدار ميشم چقدر كيف ميكنم . مامان بيدار شو چايي بذار بخوريم 

مامان من پنير رو از يخچال ميارم بعد از تموم شون صبحونه ميگه مامان تشكر ممنون شدم خيلي خومشزه بود (خوشمزه بود ).

بعد از صبحونه مامان جون حالا نوبت منه كارتون ببينم ميگم پسرم هر كارتوني دوست داري بذار تو دستگاه بزنم بياد ميگي باشه بذار من انتخاب كنم تو بزن بياد . 

ميگم ماماني نهار چي بذارم ميگي شام بذار و منم ممنون از راهنمايي خوبت ميرم سراغ نهار 

عاشق آبليمو و ليمو عماني تو غذا هستي .

بعداز يه ساعتي ميگي مامان من خسته شدم بيا بشين پيشم اخه خسته ميشي . 

جديدا بعد از نهار نميخوابي و منم نبايد چشمامو ببندم ولي مامان اخه شب نيست كه چشماتو نبند .

عصر ميگي مامان گشنمه ميگم ميوه ميخواي ميگي نه خواركي ميخوام منظور(اول بستني بعد ژله بعد كاكائو هستش )كه هر سه ضرر داره .

بعد ميگي برام كتاب بخون و نقاشي بكش و باهام بازي كن .

بعد دوباره كارتون و يه كم بازي با بابا جون منم براي شام به اشپزخونه ميرم .

ساعت حدودا 11 ميخوابي و ميگي شب بخير مامان جون و شب بخير بابا جون .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهار مامانه برسام
14 اسفند 91 20:33
خاله قربون این پسمل مودب بشه گل پسر داریم ما قند عسل داریم ما شیرین عسل داریم ما.............دلبر پسمل داریم ما امیر علی جون خاله دوستت دارم خیلی خیلی خیلی زیاد برسامم دوستتداره ناز گلکم
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
15 اسفند 91 15:07
سلام عزیز دلم الهی فدات بشم امیر علی جونم خیلی قشنگ قربون شیرین زبونیات وبلاگ جدید مبارک خیلی دوست دارم
زهره مامان آریان
17 اسفند 91 0:41
الهی یادم باشه منم برا ناهار شام بذارم
خاله جونش
17 اسفند 91 15:19
سلام وب خیلی زیبایی داری مث پسمل نانازت اگه وقت کردی به وب منم سر بزنـــــــــــــــــــــ
بهاره مامان الینا
16 اردیبهشت 92 13:02
سلام از بابت تبریک تولد ممنون پسر نازی داری ماشاالله از اینکه یه همشهری دیگه را بشناسم خوشحال میشم و تا الان 4 نفر از قزوین بوده اند . از دوستی با شما خوشحال میشم .