تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي تك ستاره ي اسمون ما اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

امير علي شيرين گندمك مامان و بابا

حرف جالب 2

1391/12/14 1:00
نویسنده : مامان جون
411 بازدید
اشتراک گذاری

تو شيرين ترين فرشته عمر مادري 

 خاله اكرم يه دختر همسن امير علي داره كه خيلي نازه ولي خيلي هم شيطون و بلا (نيوشا ). خاله اكرم براي امير علي گله ميكرد . امير علي ميگفت خاله نيوشا حرف بد ميزنه . بي ادبه . خاله اكرم ميگفت نيوشا منو اذيت ميكنه منو ناراحت ميكنه . 

امير علي گفت خاله ناراحت نباش گريه نكن من مي بخشم .

 

نيوشا امير علي رو بوس كرد و گفت مامان من امير علي رو دوست دارم . حاله اكرم گفت امير علي نيوشا ميگه من تو رو دوست دارم . امير علي يه قيافه اي گرفت و گفت:  نيوشاديگه حرف بد نزنيا .

 

 رفتم بالا ي چار پايه و عشقم ميگه مامان مواظب باش نيفتي .

 

يه تابلو پروانه طبيعي به ديوار آويزنه ميگه مامان به پروانه بگو امير علي خوابه ساكت باشيد . يه كم خوابيد بعد بيدار شد گفت سلام پروانه صبح بخير بيدار شديد چايي بخوريم الان دوسست ميكنم .

 

وقتي تابلوي سكوت تو مطب دكتر رو ميبينه ميگه من جيغ ميزنم تو بگو تابلو رو ببين ني ني ميگه ساكت باشيد منم ساكت بشم .

 

براش كتاب ميخونم ميگم مامان من از رو نوشته ها برات ميخونم توام وقتي بري مدرسه بايد خوندن و نوشتن ياد بگيري تا بزرگ شدي دكتر بشي . ميگه تو برام وسايل دكتر ميخري و امپول قرمزم بخر 

جديدا عشق رنگ قرمز شده . ميگه من از گوشه ميرم مدرسه تو مدرسه توپ بازي ميكنم ميگم هم توپ بازي و هم درس . ببين من مدرسه رفتم  الان برات كتاب ميخونم ميگه مامان تو درس خوندي بلدي بخوني ميگم اره عزيزم يه دفعه منو بوس كرد و گفت افرين گل پسري من .

 

تو ماشين ميگم برو عقب بشين به بابا جون ميگي بابا دون من بيام جلو بعد بازم خودت ميگي بابا جون  بگو گل پسري بيا جلو ديگه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

منا مامان امیرسام
14 اسفند 91 1:43
انشاالله یه روز بیام و برات کامنت تبریک قبولیه دانشگاه رو بذارم امیرعلی کوچولو خیلی دور نیست بووووس برای دوست گلم و گل پسرش
مامان کوثری
14 اسفند 91 8:37
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید
امیرعلی
14 اسفند 91 8:43
سلام امیرعلی جون چه حرفایی میزنیا بلا شدیا حرفات شیرینه دوستم واسه عید به مامانت کمک میکنی؟من که دارم با مامانم سبزه و تخم مرغ رنگی درست میکنیم تخم مرغایی مثل تخم مرغای برسام خیلی قشنگ بودن مراقب خودت باش دوستم
امیرعلی
14 اسفند 91 8:44
عیدتم مبارک
بهار مامانه برسام
14 اسفند 91 20:43
الهی خاله قربون شیرین زبونیات بره همگی بگین ماشالله چشم نخوره پسمل ما ایشاالله امیر علی ناز دونه ی دردونه ی نمونه ی قلب خاله ست ایشالله همیشه همینطور خوشممز و خوشمل و خوشحال باشه .حالا امیر علی جون خاله یه کم با مامانی صحبت کنه و ازش تشکر کنه قربونت بشم روی ماهت و میبوسم دوست خوبم سلام ممنونم که به ما سر زدی و ممنون از اون پیشنهاد جالبی که در مورد تخم مرغ های هفت سین دادی تویه یه پست پیشنهادت رو کامل نوشتم تا بقیه ی دوستامون هم بتونن ازش استفاده کنن گلم ممنون که حال برسام رو پرسیدی مرسی خانمی به لطف شما و دعای خیر شما و بقیه ی دوستان خوبه خوب شد و منم خیالم راحت شد به خدا داشتم دیوونه میشدم خدا هیچ نی نی ناز گلی رو مریض نکنه و همه ی نی نی هایی که یه کم حال ندارن یا خدایی نکرده مریض هستن رو به لطف و مهربونی خودش شفا بده قربونت بشم دوست خوب و خواهر مهربونم خیلی دوستت دارم با ارزوی تنی سالم و دلی شاد و روزی بی حد و سر بلندی برای شما عزیز دلم و خانواده ی محترمتون
مامان امیر حسین
16 اسفند 91 14:09
عزیزماین پسر چه شیرین شدهکلی خندیدم با شیرین زبونیاش
شکرانه
16 اسفند 91 16:03
ممنون عزیزم قابل شما رو نداره عید نوروز رو هم پیشاپیش به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می کنم وامیدوارم براتون سال خوبی باشه وهمراه با شادی
زهره مامان آریان
17 اسفند 91 0:40
جانم چقدر زبون میریزی دل مارو میبری خوشکل خاله
علامه كوچولو
17 اسفند 91 9:07
من فقط ميتونم از راه دور ببوسمش دوستتدارم يه عالمه
بهار مامانه برسام
19 اسفند 91 1:45
سلام عزیزم پیشا پیش سال نو رو تبریک میگم و امیدوارم سال خوبی برای شما و نی نی نازت این امیر علی ناز گل دردونه ی یه دونه ی شیرین زبونه نازنازی (هزار ماشالله چشم نخوره ایشالله) و همسرتون باشه و همیشه خودتون و خانوادتون سالم و سربلند شاد و موفق و خوشبخت باشید گلم یه اموزش جدید تویه وب برسام گذاشتم که بد ندیدم بهت اطلاع بدم شاید خوشت بیاد و دوست داشته باشی واسه هفت سین امسالت یه همچین سبزه ای داشته باشی اموزش تصویری کاشت سبزه ی نوروز92 به شکل عروسک فضول احتمالا خوشت میاد هم اموزشش خیلی اسونه هم وقتگیر نیست هم اینکه یه کار فانتزیه یعنی در کمترین زمان با کمترین امکانات میتونی بهترین نتیجه رو از کارت ببینی و این سبزه به خاطر شکل خاصی که داره خیلی مورد توجه نی نی های ملوس و شیرین و ناناز قرار میگیره اکثر نی نی ها از این چیزا خوششون میاد دوست داشتی بیا و اموزش سبزه ی هفت سین 92 به شکل عروسک فضول رو ببین با ارزوی سالی پر خیر و برکت برای شما و خانواده ی محترم شما تو رو خدا سر سفره ی هفت سینت موقع تحویل سال اگه تونستی واسه ما هم دعا کن مرسی گلم
بهار مامانه برسام
19 اسفند 91 19:37
سلام خانمی مرسی عزیزم از اینکه به منو برسام سر میزنی و باعث خوشحالی ما میشی گلم در مورد دکوپاژ رویه تخم مرغ باید خدمت بگم فوق العاده راحته حتی میتونی به جای سفیده ی تخم مرغ از چسب چوب رقیق شده استفاده کنی چون ممکنه مثل من دوست نداشته باشی از خود سفیده استفاده کنی و چون کار خیلی شیکی در میاد لازم نیست خیلی زیادم درست بشه به نظر من سه نهایت چهارتاش کفایت میکنه در ضمن ناز گلم کی گفته شما تنبلی... دور از جونت عزیزم مگه میشه مامان باشی مثل شما اونم یه مامان خوب و نمونه و باز تنبل باشی مگه میشه همسر مهربون و باسلیقه باشی مثل شما و تنبل باشی مگه میشه یه خانم خونه ی کدبانو و زیبا پسند باشی مثل شما و با تمام اینا باز بتونی تنبل باشی اصلا با عقل جور در نمی یاد شما و تنبلی از هم خیلی دور هستید من شما رو هیچ وقت ندیدم و با اینکه ندیدمت اینو مطمئنم که شما از تنبلی و تنبل بودن بیزاری... گلم در مورد سبزه ی عروسک فضولی که پرسیده بودی که چطور فقط سرش سبزه در میاد " خانمی اگه دقت کنی میبینی که تویه عکس نشون میده که بیشتر جوراب رو با خاک پر میکنه و فقط اون بخشی که قراره سر عروسک باشه بذر میریزه یعنی اول قبل خاک ریختن بذر رو میریزه بعد روش خاک رو میریزه که اگه بذرت ارزن باشه خیلی هم خوشگلتر میشه امیدوارم تونسته باشم درست راهنماییت کنم دوستت دارم دوست عزیز و خواهر مهربونم امیر علی جون ما حالش خوبه این عسل پسر نازدار پسر یه دونه پسر دردونه پسر این عسلی عسل شیرین زبون رو حسابی ماچ مالیش کن که بدونه من چقدر این پسر خوشممز و دوستش دارم بازم زحمت بکش و برامون از دلبری های این ناز گلک دلبرک شیرین گندمک بنویس که خیلی خیلی دلتنگ شنیدنم دوستتون دارم مامان و پسمل خوشمل
ماماني اميرعلي جون
20 اسفند 91 2:45
اي جوووووووونم چقدر شيرين زبونه ماشاالله وبلاگ قشنگي دارين خودت درست كردي؟ ممنون كه به ما سر زدين بووووووس براي اميرعلي جونم